11. november 2007

Nova klasika kuhinje prihodnosti



Ali kupujete kuhinjo? Potem imate idealno priložnost, da si svojo novo kuhinjo opremite z najnovejšimi gospodinjskimi aparati Gorenje, katere je oblikoval francoski oblikovalec Ito Morabito pod blagovno znamko Ora-ito. Poleg gospodinjskih aparatov je oblikoval moderno kuhinjo imenovano futuristična kuhinja, kar tudi je, saj nazorno prikazuje, kako bomo živeli v prihodnosti. Ali to pomeni, da bomo imeli kuhinje samo za okras? Najverjetneje, saj ljudje vedno manj kuhamo, raje se prehranjujemo v restavracijah, zato bomo kuhinje le redko uporabljali. Futuristična kuhinja ima obliko zaobljenega kubusa, izdelana pa je kot monolit, ki ga dvignemo in postavimo v prostor. Narejena je iz naprednega kompozitnega materiala, ki ga oblikovalci in arhitekti pogosto označujejo kot material prihodnosti. Material je odporen proti vsem vremenskim vplivom, tako da lahko kuhinja stoji tudi zunaj. V razstavni model futuristične kuhinje so integrirani aparati iz nove kolekcije Gorenje Ora-Ito, kot so hladilno-zamrzovalni aparati, vgradne pečice, kuhinjske plošče, kuhinjske nape in dekorativne plošče. Prepoznavni pa so po oblikovno poenoteni podobi prednjih front iz črnega stekla ter ročajih iz aluminija v naravni ali črni izvedbi.

Ta kuhinja je nastala iz želje, da bi sodobnim potrošnikom lahko ponudili oblikovno dovršene gospodinjske aparate, ki bi bili cenovno dostopni širšemu krogu ljudi. In potem se vprašamo, ali je temu res tako? Če samo pogledamo cene, po kateri prodajo te gospodinjske aparate, ugotovimo, da če si želimo opremiti celotno kuhinjo z gospodinjskimi aparati Ora-ito moramo odšteti par tisoč eurov. Poleg tega moramo biti še ljubitelji črne in sive barve, saj so vsi ti gospodinjski aparati v teh barvah, kar pa pri linijah gospodinjskih aparatov velja za relativno svež pristop. Sam oblikovalec meni,da sta ti barvi barvi prihodnosti in ne le zgolj trenutni trend ter da sta lahko uporabljeni kadar koli.

Nove izdelke Gorenje so na trg začeli uvajati postopno. Na prvih trgih so jih predstavili že aprila, na hrvaškem pa šele jeseni. S prvimi rezultati prodaje so v Gorenju zelo zadovoljni, saj so presegli pričakovanja. Kuhinjo so predstavili po vseh evropskih prestolnicah, prvič je bila predstavljena na Beograjskem tednu oblikovanja. Naslednja postaja je bil Istanbul, kjer je Gorenje predstavilo mednarodnemu tržišču novo kolekcijo aparatov.

Futuristična kuhinja Gorenje Ora-Ito je doživela tudi svoj vesoljski krst. Hrvaški ponudnik telekomunikacijskih storitev jo je izbral za osrednji ambient za oglaševalsko akcijo ''Bodi pred časom!''. Krst je bil kar na zemlji, a ni rečeno, da enkrat v prihodnosti ta kuhinja ne bo res del vesoljske postaje, parkirane nekje v vesolju, ali pa standardna oprema vesoljskih ladij, kot jih poznamo iz znanstveno-fantastičnih filmov. Po vsem tem se vprašamo, ali je ta kuhinja res boljša od ostalih? Ugotovimo, da je to čisto odvisno od vsakega posameznika. Lahko rečemo, da ima ta kuhinja določene slabosti in seveda tudi prednosti. Prednost je predvsem ta, da je mogoče to res kuhinja prihodnosti in jo bo lahko uporabljati v vesolju, zunaj na prostem ter da aparate uvrščamo v najvišji energetski razred A. Vendar pa ima tudi svoje slabosti; to je predvsem cena novih gospodinjskih aparatov ter precej hladne barve, ki naredijo kuhinjo bolj pusto in ne dajejo nekega pozitivnega občutka. Zato bi njihova naslednja kolekcija gospodinjskih aparatov mogoče bila lahko v bolj veselih barvah, kot so na primer svetlo rumena ali pa kaj podobnega.

Oglas ''Bodi pred časom'' :

8 komentarjev:

BAR Ekspreso pravi ...

Ta kuhinja se mi zdi preveč vesoljska, zato bom ostala kar pri klasični.

Anonimni pravi ...

Gospodinjski aparati Ora-ito so me navdušili že ko sem jih prvič videla. Predvsem mi je všeč "eleganten dizajn", ki se da v dobri kombninaciji - barvnem kontrastu odlično kombinirat in da prostoru drugačen neklasičen izgled.
Res pa je, da se vsak sam odloči za nakup glede na željo in stil posameznika.

Sara Tomaž

Unknown pravi ...

Všeč mi je, kako design tako vse drugo. Navdušena sem nad izdelki visoke tehnologije, pa tudi sivo črna barva je čist po mojem okusu.
Delno se strinjam, da bi lahko kuhinjo proizvajali v kakšni drugi barvi, kajti vsi niso navdušenci vesoljske tehnologije kot ne te barve.
Edino kar me moti je cena. Kajti izdelek je le (vsaj za 1×) designersko popoln. Kako pa je z gospodinjskimi aparati?
Pravtakome navdušuje trpežnost.
O vesolju pa lahko samo sanjamo :) .

Anonimni pravi ...

Kuhinja, ki jo postavimo samo v prostor in imamo že vse, je dokaj zanimiva tema, vendar morda neuporabna, če želimo imeti tako kuhinjo, potem moramo imeti še tak prostor. Vredu, mi si je tako ne moramo privoščiti, tisti bogati pa bi si jo lahko, samo se mi zdi da bi bilo malo čudno če bi pri njih taka kuhinja stala naprimer na sredini večjega prostora, ali pa v enem kotu, nevem, morala bi bit nekako prilagodljiva. Res je kot je Dragana omenila disaynersko je res lepo dodelana, ampak je tudi uporabna? Osebno se mi dopadejo nove kuhinje z takimi in drugačnimi tehnološkimi stvarmi, vendar bi si vseeno nekako rajši sam sestavil tako kuhinjo, katera bi se točno prilegala mojemu prostoru in mojim željam in verjamem, da zanjo ne bi odštel več denarja kot za to kuhinjo, s katero ne bi bil popolnoma zadovoljen. O uporabi kuhinj v vesolju pa res nebi govoril, ker si tega ravno ne moram predstavljat.
Tadej.H.

Brankica pravi ...

Jaz že imam svojo kuhinjo in verjemite mi, ni poceni. Največje veselje je, ko obiskuješ različne trgovine in si izbereš svojo kuhinjo, po svojih željah in potrebah. Pač se moraš prilagodit prostoru, ki ga imaš na voljo. Tako da, tale kuhinja mi ni najbolj všeč, saj moraš imet tako kuhinjo v kateri se dobro počutiš in v katero greš z veseljem-če seveda rad tudi kuhaš. Ne vem, če je ta kuhinja najbolj uporabna, saj rabiš v kuhinji veliko delovne površine. Poleg tega pa, če imaš takšno vesoljsko kuhinjo, moraš imeti tudi ostale vesoljke prostore, tako da se prostori med seboj kolko tolko ujemajo. Čeprav so danes v modi bolj odštekani prostori. Sicer pa, vsak ima svoj okus.

Unknown pravi ...

To da jo postaviš kamor koli želiš in to ne glede na vremenske razmere je odlično, posebej, če si zaželiš da jo imaš kje zunaj. Ta kuhnja ni videti ravno prostorna, zato mislim, da je to ena velika pomanjkljivost, ker v kuhinji rabiš veliko prostora, tako da jaz bom sigurno ostala pri klasični kuhinji, čeprav moram priznat, da kar se "dizajna" in kombinacij barv tiče, mi je ta kar všeč.

Unknown pravi ...

Kuhinja je res skoraj bi lahko rekli popolna, ima popolno izdelan dizajn in je vse na enem mestu oz. v enem kompletu. Samo mislim, da je primerna samo za višji sloj prebivalstva, ki bi jo lahko rečem imeli samo za gledati, ali pa za vesolje. Kajti če ti doma kuhaš potrebuješ, govorim iz izkušenj, več delovne površine, kot jo ta ponuja.
jaz osebno bi si raje sama "sestavila" kuhinjo, ki bi bila čisto po mojem okusu in bi bila dosti bolj praktična, pa to sigurno za dosti manj denarja kot stane ta.

Suzana

Anonimni pravi ...

Tudi jaz se strinjam, da mora biti kuhinja večja. Veliko se vrtim v kuhinji in dizajn ora-ito ni zame. Bi rajši imela večjo kuhinjo, ker rada kuham. Tako so mi bolj všeč dizajni kuhinj iz tv oddaje Cribs na Mtv-ju. Vrjamem pa, da je veliko žensk, ki niso ravno vešče pri kuhi in zato ne kuhajo dosti, pa zaradi tega ne potrebujejo velike kuhinje, niti ne dajejo toliko poudarka na to.