15. november 2007

AIC - AI kuhinjski robot


Po izumu robota, ki okuša vina in plesnih robotov, prihaja zdaj na trg tudi kuhinjski robot, ki ima sposobnosti priprave različnih kitajski jedi. Izumili so ga kitajski znanstveniki z univerze v Tokiu in ga poimenovali AIC - AI kuhinjski robot. Robot lahko hrano ocvre, jo speče, zavre, prepari, lahko pa tudi pripravi različne kitajske specialitete s samo klikom na nekaj gumbov. Poleg teh sposobnosti lahko ljudem tudi postreže čaj, na koncu pa še skodelico pomije.

Avtor: Martina Kolar

15 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Zanimivo, ni kaj. Me pa zanima koliko je sposoben, glede na to ali mora imeti sestavine za pripravo pripravljene na pultu ali ima sprogramirano kje je katera sestavina in si vse sam vzame. Pa tudi njegov izdelek nebi bilo slabo poskusiti :)
lep večer,
Deja

Anonimni pravi ...

Tudi mene zanima, če mora imeti sestavina na pultu ali si jih sam vzame. Meni bi včasih zelo ugajalo, ko pridem vsa izčrpana domov iz faksa ali dela, da bi robot namesto mene pripravil kosilo ali večerjo. Tudi če bi mu mogla vse pripravit, bi mi prav prišel. Drugače pa sama rada kuham, ampak včasih bi se dala presenetit... Koliko pa je kaj njegova cena?
Hm, zelo dobro.
Branka Fras

Unknown pravi ...

Uh zanimiv vsekakor, uporaben, hm.. vprašljivo. Že na sliki mi izgleda nespretno, me pa prav zanima kako se znajde. Kako ve kdaj je hrana dovolj pečena/kuhana, pa koliko začimb je potrebno, kako ve, kaj drži v roki, je to korenček ali peteršil? Mu je potrebno vse pripravit in pomolit pred 'nos'?
Meni ni tako všeč, hrano rada pripravljam sama... za druge.

Lp,
DM

Unknown pravi ...

Po mojem je hrana, ki ti jo skuha mama sigurno okusnejša! Bil bi pa ta rabot recimo priročen za nekatere študente, ki se jim ne da kuhati :) Res pa je da zgleda nespreten.

Lp,
Claudia P.

Anonimni pravi ...

Strinjam se s Claudijo.
Dobra inovacija na trgu, vendar robot je le stvar, ki deluje po ukazu. Mnenja sem, da je hrana, ki jo skuhamo sami oz. nam jo pripravijo mame in babice okusnejša, saj le-te dodajo še tiste "očem skrite" sestavine (ščepec ljubzeni in domačnosti) ter dejansko že sama človeška roka in vložena energija, katera doda hrani okus, ki nam tako zelo tekne, da se ob nedeljah vedno znova in znova vračamo...

Sara T.

Sabina Z. pravi ...

Res zelo zanimivo. Mislim, da bi takšen robot vsakomur prišel kdaj prav, še posebej takrat ko nam primankuje časa.Bi bilo za poskusit.

Anonimni pravi ...

Ja sigurno je okusnejša hrana, ki bi si jo sama pripravila, saj jo lahko sproti tudi okušaš in veš če je potrebno dodati še kakšno sestavino. poleg tega me pa prav zanima ali ta robot deluje potiho ali pa je pri svojem delu zelo glasen. Sama ga zaenkrat ne potrebujem. Vendar pa sem pričakovala, da bodo tudi na tem području izumili robote.

Tanja T.

Anonimni pravi ...

Ja res super, sicer glede sestavin imate tudi prav, to bi lahko predstavljalo problem, saj gotovo ni tako pameten da vse dela sam. Nevem kako daleč so pri robotiki, če sploh že prepozna hrano po njeni obliki ali mora meti v določeni posodi določene sestavine, ker če je tako potem je lahko to kar ne praktično in je boljše da si kar sami skuhamo kosilo, gotovo pa je tak robot velik korak v razvoju robotov, kateri bodo v prihodnosti gotovo imeli veliko vlogo v našem življenju in to ne v daljni prihodnosti, saj vemo da se take stvari razvijajo eksponentno. Upam samo, da nam ne bodo usodni, kot so to v veliko filmih : )
Tadej.H.

MiLaN pravi ...

Sej je ql, sam nekaj pa v življenju tudi lahko postorimo.
A žvečil bo tudi namesto nas?:)

Anonimni pravi ...

To zna bit zanimivo predvsem, če si kdaj res pomanjkanju časa. Seveda, če sploh deluje tako kot obljublja. Se pa drugače prisružujem mnenju Milana, da res lahko nekaj sami naredimo, ko je že tako toliko avtomatizacije itd.
Bi pa bilo zanimivo tudi videt kaj naredi robot, če slučajno pride do požara? :)

Lep večer.

Martina V.

Unknown pravi ...

Meni je grozn. Ne znam si predstavljat, da bi morala to "zverino" imeti v kuhinji. Po mojem mnenju bi se ga na koncu še vstrašla, ko bi ga zagledala. Če pa bi spremenili malo njegovo zunanjost, potem pa bi bil za poiskusit.

Unknown pravi ...

Jaz osebno ne vem če bi ravno zaupala robotu, da mi pripravi hrano. Raje jo sama pripravim. Čeprav pa res ni slaba inovcija. Sam pa tudi mene zanima če mu moraš vse sestavine pripraviti, pa zanima me kako ve kdaj je hrana dovolj začinjena, pa kdaj je kuhana,.. itd.
Cena pa je po moje tud visoka?

Suzana

Unknown pravi ...

Jaz osebno ne vem če bi ravno zaupala robotu, da mi pripravi hrano. Raje jo sama pripravim. Čeprav pa res ni slaba inovcija. Sam pa tudi mene zanima če mu moraš vse sestavine pripraviti, pa zanima me kako ve kdaj je hrana dovolj začinjena, pa kdaj je kuhana,.. itd.
Cena pa je po moje tud visoka?

Suzana

Anonimni pravi ...

Zanimiv tale robot.Sam še vedno je pomojem hrana ki jo skuhamo sami okusnejša od tega robota. Vsekakor pa če bi imela priliko bi ga preiskusila kako deluje.

Unknown pravi ...

Zanimivo. Takega bi jaz tudi imela, bi mi prihranil veliko časa, ki ga porabim za kuhanje. Vendar mi ni jasno kako se ta kuhinski robot kuhe sploh loti, kaj mu moraš vse potrebne sestavine pripraviti, sesekljati? ker meni ne zgleda kot da to zna. Pa še nekaj,kitajska hrana je sicer dobra, vendar dokler ne bo kuhal tudi kaj drugega...ne pride v poštev