Inovacija se nanaša na strategijo vstopa podjetja na trg in njegovega celotnega poslovanja. Gre za drugačen pristop k organiziranju manjše trgovine z ribiško opremo, katere slovenski konkurenti še vedno delujejo na tradicionalni način (samo stacionarna trgovina). Tako ima trgovinica konkurenčno prednost na trgu, saj iz ene lokacije pokriva večino slovenskega trga (segment tistih, ki imajo dostop do interneta).
Dodana vrednost za uporabnike pa je celostni portal, ki vključuje vse informacije na področju športnega in rekreativnega ribolova, ter hkrati spletno trgovino – vse informacije in oprema na enem mestu.
Podjetje je ob ustanovitvi spletne trgovine imelo konkurenčno prednost, saj so preko zanimive in vedno aktualne spletne strani privabljali zainteresirane na področju ribolova - potencialne kupce. Tako je bil začetek trgovine lažji, saj sta takoj obstajala prepoznavnost ter povpraševanje. Aktualen portal privablja kupce k ponovnemu obisku spletne strani in trgovine. Lažje je tudi obveščanje obiskovalcev portala (potencialnih in obstoječih kupcev), saj je hitrejše in cenejše, ker se novosti in akcije oglašujejo kar na spletnem portalu, možno pa je tudi obveščanje preko elektronske pošte. Na forumu obiskovalci diskutirajo o aktualnih temah v ribolovu. Tako dobi podjetje povratne informacije ribičev oz. kupcev, katere lahko uporabi pri oblikovanju ponudbe v trgovini. Prednost organiziranja trgovine na ta način pa je tudi v manjših poslovnih prostorih in številu zaposlenih.
Portal SOM.si bo v letu 2008 nadgradil vsebine portala z novimi rubrikami. V eni izmed njih bo možno objaviti zanimive ribiške zgodbe in reportaže, jih ocenjevati in dobiti nagrado za najboljšo. Tako bo portal z novimi vsebinami aktualen in zanimiv zaradi novih vsebin, imel pa bo tudi konkurenčno prednost, saj takega pristopa do kupcev nima nihče izmed konkurentov v Sloveniji, kar se kaže tudi v zelo uspešnem poslovanju trgovine.
Podjetje se je odločilo pristopiti organiziranju trgovine na netradicionalen način. Gre za idejo vstopa na trg, preneseno iz tujine, kjer je to že praksa nekaj časa, pri nas pa je bilo to nekaj novega v panogi športnega in rekreativnega ribolova. Marsikomu se spletni portal s trgovino ne zdi nič posebnega, podjetju pa je to dalo veliko konkurenčno prednost ter zelo dobre poslovne rezultate.
Viri:
- Som.si
- Finančni center d.o.o.