29. november 2007

GDrive

Wall Street Journal poroča, da naj bi Google uporabnikom kmalu začel ponujati storitev za shranjevanje podatkov iz lastnih trdih diskov na Googlovih strežnikih.

Uporabniki bi tako lahko na strežnik shranjevali najrazličnejše vsebine, od dokumentov in glasbe, do filmov in slik, poleg tega pa bi lahko do njih dostopali iz različnih računalnikov in drugih naprav.

O storitvi "GDrive" je sicer že dolgo govora, WSJ pa napoveduje, da bi lahko bila dostopna že v roku nekaj mesecev. Nekaj prostora naj bi bilo na voljo brezplačno, več pa proti plačilu.

Vir: http://www.monitor.si/novica/gdrive-znova-na-obzorju/
http://www.google.com

Objavil: Milan Kren

SPLETNI ČASOPIS

Je način s katerim prideš do informacij in ti za to ni potrebno kupiti tiskanih izvodov časopisa.

Spletni časopis predvideva registracijo uporabnikov, preko katere se zberejo osnovne informacije. Registracija ni obvezna, omogoča

pa prejemanje RSS objav, novic po elektronski pošti... Predvideva več načinov iskanja po vsebinah, ki

so odvisni od izbire vstopne vloge. Glede na vlogo uporabnika,

se izbere privzeta vrednost, vendar lahko vsak uporabnik

preklaplja med možnostmi.

Po svetu so naklade tiskanih medijev padle, pri nas se še to ni zgodilo v tolikšni meri. V tujini so nekateri mediji zato že popolnoma prešli na splet. menijo, da je možnost prihodnosti. V Sloveniji še vedno prevladuje tiskani časopis a se vedno bolj uveljavljajo spletni časopisi.


Maya Tadina

28. november 2007

Ali ste že slišali za Adidasov mi Innovation Center?


Gre za novo in največjo Adidasovo športno prodajalno na svetu, ki ima kar 1750 qm površine. Ta prodajalna se nahaja v najbolj obiskanem trgovskem centru Champs-Elysees v Parizu. Posebnost te prodajalne je tako imenovani inovacijski center, to je velika multimedijska kocka z štirimi velikimi ekrani in digitalno tekalno stezo, kjer si stranke same lahko oblikujejo športne čevlje po svojih željah. In kako funkcionira ta zadeva? Tako, da stranke tečejo po digitalni tekalni stezi in zasledujejo tekača na ekranu, ob tem pa računalnik zbira digitalne informacije o pritisku stopala na stezo in lastnosti teka stranke, da bi lahko naredili čevelj po obliki in meri noge kupca. Ob zbiranju informacij stranko spremlja prodajalec, ki te digitalne informacije shrani na svoj računalnik in naredi profil stranke. Po zbranih informacijah lahko kupec sam izbira svoje športne čevlje ob veliki črni kocki, ki deluje tako da stranke samo s prstom pokažejo, kaj hočejo izbrati, laser in infrardeča tehnologija pa sama zazna gib in ga spremeni v ukaz. Ko si stranka izbere svoj model, pa lahko izbira med barvami in materialom, iz katerega bo športni čevelj narejen. Svoje čevlje pa si lahko ogleda v ogledalu, ki stanki pokaže kako bi izgledal njegov nov športni čevelj, zraven tega pa lahko gledajo Adidasove video posnetke. Prodajalna ima tudi računalnik z tehničnimi podatki ali informacijami o športnih čevljih, ki ga lahko premikaš med čevljami, ki te zanimajo, ter posvetovalni prostor, kjer lahko stranke dobijo nasvete o pravilni vadbi in izvedbi športnih aktivnosti, lahko pa najamejo svojega osebnega trenerja. Da bi prodajalna bila še bolj privlačna pa so v prodajalni nameščeni računalniki, ki so nameščeni kot informacijske točke in tam lahko stranke surfajo po internetu in igrajo igrice. Za informacijo koliko stane en par športnih čevljev je odvisno od modela, barve in materjalov, ki jih izberete. Tako zraven osnovne cene plačate še dodatno ceno, ki pa se gibljeje nekje med 40 in 65 dolarjev. Za nakup enih športnih čevljev pa kupci čakajo dva ali tri tedne. Podajalna je že zdaj zelo uspešna, pri Adidasu pa želijo takšno prodajalno zgraditi v vsaki večji prestolnici sveta.

Dokument v živo

Indijski poslovnež in milijonar Sabeer Bhatia, ki je leta 1997 Microsoftu prodal elektronski poštni sistem Hotmail, je najavil novo spletno storitev, ki jo bo spletnim deskarjem ponujalo podjetje InstaColl. Live Documents bo prva spletna storitev, ki bo nudila polno podporo pisarniškemu paketu Office 2007 in drugim aplikacijam, ki jih podjetja najpogosteje uporabljajo pri vsakdanjem poslovanju. Nova storitev bo namreč vsebovala programe za urejanje dokumentov, pripravo računskih tabel in izdelavo predstavitev preko vsakega spletnega brskalnika, opremljenega s Flash podporo.

Vir: http://www.racunalniske-novice.com/main/index.php?page=clanek&cmd=clanek&id_news=13823&hash=eca4385fc6432c2ba0a1ba092c2ee402

Več na: http://www.live-documents.com/

Objavil: Milan Kren

25. november 2007

Oglaševanje v časopisih in na TV?!? Dolgčas ...

Ključni vprašanji vsakega podjetja, ki vlaga svoja sredstva v oglaševanje, sta:

1. Ali naše oglaševanje doseže našo ciljno skupino potencialnih kupcev?
2. Ali naše naložbe v oglaševanje sploh prinašajo kakšno korist?

Klasično oglaševanje v klasičnih medijih teh odgovorov običajno ne daje. Poleg tega ga bralci, gledalci in poslušalci zaradi množice oglasnih sporočil ignoriramo. Pravega učinka zato ni. Navedene težave spodbujajo inovativnost na področju oglaševanja.
Od vseh pristopov, ki sem jih v zadnjem času zasledil, je verjetno The Pudding najinovativnejši:


The Pudding je pravzaprav storitev podobna Skypu. Omogoča brezplačno komuniciranje uporabnikov preko spleta. Dodano pa ima inovativno funkcionalnost. Sistem prepoznava vaše besede pri pogovoru in dinamično prikazuje na zaslonu vsebine, o katerih se pogovarjate.

Več informacij in dostop do downloada za brezplačen program: http://www.thepudding.com

Avtor: Tadej Krošlin