25. november 2007

Oglaševanje v časopisih in na TV?!? Dolgčas ...

Ključni vprašanji vsakega podjetja, ki vlaga svoja sredstva v oglaševanje, sta:

1. Ali naše oglaševanje doseže našo ciljno skupino potencialnih kupcev?
2. Ali naše naložbe v oglaševanje sploh prinašajo kakšno korist?

Klasično oglaševanje v klasičnih medijih teh odgovorov običajno ne daje. Poleg tega ga bralci, gledalci in poslušalci zaradi množice oglasnih sporočil ignoriramo. Pravega učinka zato ni. Navedene težave spodbujajo inovativnost na področju oglaševanja.
Od vseh pristopov, ki sem jih v zadnjem času zasledil, je verjetno The Pudding najinovativnejši:


The Pudding je pravzaprav storitev podobna Skypu. Omogoča brezplačno komuniciranje uporabnikov preko spleta. Dodano pa ima inovativno funkcionalnost. Sistem prepoznava vaše besede pri pogovoru in dinamično prikazuje na zaslonu vsebine, o katerih se pogovarjate.

Več informacij in dostop do downloada za brezplačen program: http://www.thepudding.com

Avtor: Tadej Krošlin

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

fino, samo da se jaz večinoma pogovarjam z prijatli v slovenščini in ne angleščini.. predpostavljam da nima vmesnika za slovenski jezik. vendar zanimivo. jezik je pač ovira ki se jo da premostit, vprašanje samo koliko se to splača in kolko je program sposoben konkurirat skypu in podobnim.

Marko Vlah

Ines M pravi ...

se strinjam z Markom in menim, da bi bilo dobro če bi imeli vmesnik za slovenski jezik,ker se veliko ljudi pogovarja samo v slovenščini. vprašanje pa je tudi koliko ljudi že ve za ta program, je že dovolj medijsko prepoznaven

Anonimni pravi ...

Tudi jaz se strinjam z Markom.
Zelo zanimivo, sam verjetno še veliko ljudi ne ve za ta program.

Anonimni pravi ...

Ja, tudi jaz se strinjam z Markom in ostalimi, čeprav se mi zdi dobra ideja, kar zanimivo. Pa tudi res, da je oglaševaje zelo pomembno za podjetje in njihovo uspešnost. In bi res moralo biti boljše oglaševanje, za prepoznavnost podjetja.

Branka Fras

Anonimni pravi ...

Ja marko kar vsi se s tabo strinjamo, postavil si res nekaj dobrih vpašanj.

In res je rebeka, ta program še ni znan, vsaj pri nas ne ker ravno nismo njihova cilna skupina.

Pogledal sem na tisti link, sicer ni kaj veliko za brat, sem pa ga z cimrom preizkusil in res deluje, sicer ne prerfektno v vseh primerih, vendar deluje. Je kar priročna stvarca, saj tako dobivaš dodatne informacije, sicer vse nikso uporabne ampak ok nekatere so.

Ta program torej deluje kot google, če si med prvimi tremi zadetki te to nekaj stane in je tudi dobro za tvoje podjetje. Za nas pa pomeni še več potrebnih informacij ob pravem trenutku.

Tadej.H.

Anonimni pravi ...

Ta inovativna funkcia, kjer sistem prepoznava naše besede pri pogovoru in dinamično prikazuje na zaslonu vsebine o katerih se pogovarjamo s sogovornikom, zna biti zelo zanimiva. Obenem pa najverjetneje kdaj tudi moteča. Se mi pa zdi to sigurno podlaga za nadaljen razvoj in prav zanimivo bo videti kaj se bo razvilo iz tega.

Lep večer.

Martina V.

Unknown pravi ...

Tudi jaz se seveda strinjam z Markotom, ker jezik je res ovira, ampak mislim, da bodo tudi to pomankljivost enkrat odpravili.
Drugače pa bo enkrat v prihodnosti ta program zelo dober način oglaševanja podjetij, po moje tudi najbolj donosen, samo še bolj prepoznaven mora postati.

LP
Suzana

Anonimni pravi ...

Zadevo sem najprej pogledal s poslovnega vidika - torej kako bi se dalo zaslužiti z njo. Torej postavil sem se v vlogo podjetnika. Vaše pripombe glede jezikov itd. so seveda zelo smiselne, kažejo pa, da podjetnik zadeve še ni uspel razviti to te faze kot npr. Google in prav tako njen marketing očitno še ni dovolj dober. Ponuditi mora več kot konkurenca, da se bo prijel. Bi bilo za vas npr. zanimivo brezplačno klicanje iz programa na mobilno in stacionarno omrežje? Baje, da bodo to kmalu ponudili (seveda najprej v ZDA).

Tadej K.

Anonimni pravi ...

ja, svetovno da se vsi strinjate z mano, samo bi blo bol ql če bi mi kdo reko lej kak si nor, jaz pa mislim čisto drugače... dajmo se malo skregat no.. bomo vsaj kako pametno izustli. zastonjsko klicanje.. super ideja.. ampak potem operaterji nebi več pretirano zaslužli. ne glede na ceno ki bi jo tak podjetnik bil pripravljen plačati na minuto pogovora operaterjem dvomim da bi jo sprejeli ker bi to vodlo v njihov propad. počasi pa sigurno. razen če bi se povezali samo z enim operaterjem in ustvarli monopol na področju mobilnih komunikacij. pol bi lahk pa to laufalo bol kot google. vse zastonj, vse iz naslova reklamiranja

Anonimni pravi ...

aja..
by marko vlah:)