13. november 2007

Spremenite barvo vašega konjička s pritiskom na gumb

Čeprav gre na prvi pogled za postransko stvar, barva avtomobila pri nakupu novega konjička ponavadi predstavlja pomemben faktor. Izbiranje le te bo sedaj veliko lažja, saj na tržišče prihaja t. i.“paramagnetski lak“.

Vir: http://www.dnevnik.si/novice/svetvozil/280371/
Objavil: Milan Kren

6 komentarjev:

Unknown pravi ...

Zelo zanimivo, to bi pa bilo za mene, da bi lahko spreminjala barvo svojega avta, ko bi se ene barve naveličala! Pa mislim, da se tega več kdo ne bi branil. Saj poznam dosti ljudi, ki so si mogoče pravkar kupili nov avto, in so že čez par dni godrnjali zakaj si niso izbrali drugačne barve. In to je idealna rešitev za njih. Me pa zanima koliko je kaj potem dražješe vzdrževanje zunanjega ogrodja avta (kakšne praske, itd.)?? Mislim, da sigurno dosti dražje.

Suzana

Brankica pravi ...

No, to se mi zdi skoraj nemogoče, ampak očitno je. Super zadeva. Tudi jaz si želim, da bi imela včasih kakšno drugo barvo avta, tako ne bi nihče vedel, kateri je moj avto (razen, če bi vedli registersko številko). Sedaj pa me vsak pozna.
Branka Fras

Anonimni pravi ...

Si predstavljate, da spremeniš barvo avta, da je primeren za določeno priložnost ali pa da sta barvno usklajena s tvojo obleko.. hehe, čarovnija :)

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Unknown pravi ...

Super ideja, čevlji, obleka, ličilo, lak, torbica, dežnik.. sedaj pa še avto v isti barvi. *Awsome* zadeva za nekatere ženske :).
Meni osebno je všeč le ena barva, tako da je uporabnost tega izdelka, pri meni, zelo nizka.
Kot je kolegica rekla, posebna barva za posebno priložnost.
Cene so pa pomoje ideji primerne.
Lp,
DM

Anonimni pravi ...

Ja, to bi jaz mela :) Da si lahko barvo avtomobila (in verjetno bi se to dalo uporabit tudi drugje) prilagodiš trenutni volji. Super inovacija!

Martina V.