2. april 2008

PAMETEN NAKUPOVALNI VOZIČEK


Si predstavljate nakupovalni voziček, ki vas vodi do želenega izdelka?

Bo klasični voziček kmalu zapeljal v zgodovino?

Singapurski potrošniki si bodo ob obisku trgovskih centrov lahko kmalu omislili tudi visokotehnološko opremljen nakupovalni voziček, ki jim bo na primer znal pokazati pot do želenega artikla. Vozički bodo svoj krstni nastop doživeli v okviru pilotnega projekta v novi podružnici singapurske trgovske verige Cold Storage.
Vozički bodo znali določiti svojo lokacijo v trgovini in prek vgrajenega LCD-zaslona predvajati oglase za v bližini se nahajajoče proizvode. Poleg tega bodo kupci lahko zaslon uporabili za iskanje želenih izdelkov, medtem ko bo trgovcu rešitev omogočila sledenje gibanju in nakupovalnemu vedenju kupcev, kar bo gotovo pripomoglo k novim tržnim prijemom. Na vgrajenem LCD zaslonu vam tako prikazuje podrobnejše informacije o izdelkih, ki ste jih zmetali vanj, vas vodi po trgovini in seveda prijazno opozarja na privlačna znižanja ter ostale enkratne priložnosti, ki jih ne smete zamuditi. Sam sistem zagotavlja podjetje Media Cart Asia, ki ima ekskluzivne pravice za trženje tega sistema v Aziji. Tehnologijo je sicer licenciralo podjetje Media Cart Holdings, ki je pametne nakupovalne vozičke prvič preizkusilo v trgovinah Shoprite v ZDA.


Nakupovalni voziček bo kmalu dobil veliko več nalog, kot jih je imel do sedaj.

Avtorici: Janja Fras in Valerija Vurcer
Viri: Google

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Super stvar;)Da ti pokaže, kje so stvari, ki jih iščeš,se mi zdi zelo dobro, saj moraš danes včasih iskati in iskati,da prideš do izdelka...Da bo pa predvajalo, kaj je v akciji, reklame...je pa lahko malo tečno...je pa odvisno od vsakega posameznika;)

Polonca S.

Robert F. pravi ...

še vedno morš v trgovino..

Anonimni pravi ...

Olajšano delo :) Lepo se mi zdi, da bodo predvajali reklame in te vodili do želenega izdelka. Upam samo da ne bo preveč moteče.

Barbara M.

Rok pravi ...

Kolikor vem ti vozički omogočajo tudi seštevanje cen izdelkov, ki jih položimo v voziček, tako da v vsakem trenutku vemo koliko znaša skupna vsota izdelkov v njem. Smiselno bi bilo tudi (lahko da obstaja), da bi po končanem nakupu voziček kar zapeljali mimo senzorja na blagajni, kateri bi odčital vrednost izdelkov...tako nam nebi bilo potrebno nabavljenih stvari zlagati na blagajno.

Rok Nemec

Rok Šnajder pravi ...

Ti vozički pokvarijo vso vnemo za iskanje lastnoročno izdelkov, saj meni se zdi bolj zanimivo iskati izdelke ki jih potrebujem, s tem pa ko lutam, kupim še vedno nekaj zraven kar sploh nerabim..tako, da se lahko zgodi, da se bo zmanjšala prodaja..to je pač moje mnenje..sem slišal pa da ti vozički poleg da seštevajo cene, tudi tehtajo sadje in zelenjavo. Skratka velika reorganizacija samega programa, če se bo splačala pa bomo videli..
LP

Anonimni pravi ...

Le čemu ne bomo še priča:) Tisto prijazno opozarjanje na privlačna znižanja, pa nebi blo dobro za mojo denarnico, ker bi se težko čemu odpovedala, če vidim da je dobra priložnost za nižji nakup. Ampak zanimivi izumi.

Polona Majarič

Anonimni pravi ...

Pametni nakupovalni voziček, odlično!!! Nič več iskanja in nadležnega spraševanja prodajalcev, ki še sami včasih ne vedo, na kateri polici je kakšen izdelek.

Super stvar!

Tadeja Petek

Luka pravi ...

... in citat kjer ste našli informacije: GOOGLE... sej nemorem verjet, to je isto ko da ti js napišem na zemljevid, do skritega zaklada, da eži v ameriki...

Dj če že javno modrujete, in navajate neke podatke, jih še citirati začnite pravilno, da lahko komu celo koristijo.