9. december 2007

Poslovna priložnost ali nadležnost ???


Spletne komune so v razcvetu. V poštnem predalu vsak dan novo vabilo na Hi5, Friendster, Facebook in še stotine drugih. Je to res storitev namenjena spoznavanju novih ljudi, druženju, kratkočasenju, itd. ali zgolj pretveza, pod katero podjetja pridobivajo zelo koristne informacije o potencialnih kupcih njihovih izdelkov in nakupnih navadah.

Eden zadnjih, verjetno še najbolj ekstremnih primerov tega, je www.dodgeball.com. Storitev se širi na našega "najboljšega prijatelja" - mobilni aparat. Prijetno ali nadležno?

Avtor: Tadej K.


9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Nekomu prijetno, nekomu nadležno bo verjetno najboljši odgovor. :)

Sama bi se raje umestila v kategorijo nadležno.

Če prav razumem pošljem jaz njim sms kje se nahajam in potem oni to sporočijo vsem mojim "prijateljem", z namenom da se lahko dobimo.
Hmm.. če se bom želela s kom dobit mu lahko tud sama sms pošljem :) Nekak mi ta način ni blizu..

Lahko pa, da se obnese, nikoli se ne ve.

Prijeten dan.

Martina V.

Anonimni pravi ...

ni ne prijetno in ne nadležno, tukaj je vprašanje samo uporabnosti. dolvlačo na telefon ga bo itak samo fanatično obseden uporabnik ki je pripravljen tetam in stricem na mobitelu oziroma simobilu kojci dat še merico evropskega cekina za prenos podatkov če bo že storitev sama brezplačna. mene ne gane, vrjamem pa da pri mobitelih še kr nekaj časa ne bomo doživljali pop-up okenc.. (konec koncev kdo bo pa plačeval da mu bodo gnjavli z reklamami) tak da tega na mojem gizmotu ne bo!

Marko Vlah

Anonimni pravi ...

Ja, zame definitivno nadležno, kaj še po mobijo bomo dobival reklame al kaj.

Res, da bi lahko bilo kdaj tako pošiljanje sms-jev množicam za kak sestanek uporabno, vendar, koliko pa je to ziher, kdo zbira te podatke, kaki poslovneži in tv ali pop zvezde ravno tega nebi uporabljale. Zdi se mi nekako tvegano pošiljat podatke o sebi nekomur, ki ga ne poznaš, sicer si lahko, če si želi pride na kak drug način do tvojih podatkov, vendar tu pa mu jih ti daš kar na pladnu.

O tem bo treba res razmislit.

Tadej.H.

Anonimni pravi ...

Nadležno, nadležno.. vedno samo -> DELETE..
Za njih je mogoče poslovna priložnost ampak pomojem mnenju se malo ljudi odloči za odziv na te smse,maile.. Če bom želela stopiti v stik s kom ali se dobit, bom sama stopila v stik z njim, ne pa na tak način.

Anonimni pravi ...

Absolutno neprijetno, prosim stran z nadležnim reklamiranjem!

Pustijo naj nam kanček zasebnosti...saj se vendarle znamo še kaj sami dogovorit!

Mogoče delujem malo neinovativno...

Prijeten dan:)

Tanja Š.

Anonimni pravi ...

Nekaterim bi verjetno prišlo prav, pa tudi na nek način izveš kaj je novega, kaj se dogaja. Je pa včasih res nadležno non stop dobivat neka sporočila. Meni Mercator pošilja sms-e in so mi včasih prav tečni, včasih pa mi pride prav, da vem kdaj so kakšne akcije-popusti. Vsega v reklamah ni. Vsak ima svoje mnenje...

Branka Fras

Anonimni pravi ...

tudi jaz nemaram reklam. vendar v tem že vidijo priložnost in dobiček... vprašanje je samo koliko je takšnih, ki ljubijo reklame??? mislim, da jih je vedno manj. že če sklepam po komentarjih, jih imamo vsi poln kufr...

Anonimni pravi ...

Mislim,da se ljudje dan za dnem izgubljamo pod težo vse tehnike in novosti, ki so na trgu...
Najti čas za prijatelje in čas za druženje z njimi dandanes uspeva le (in še to če)redkim.
Če nas najbližji ne dokličejo jih že skrbi kje smo, je kaj narobe z nami in podobno.
Torej je mobilc ves čas z nami,kar je dobra stvar sploh za podjetja ki oglašujejo prek mobilnih aparatov. Za nas uporabnike pa je to dobra stran,saj bomo imeli več informacij glede ponudbe na trgu, podjetja pa bodo na tak način pod večjem pritiskom konkurence(uporabniki bomo imeli dnevno informacije o ponudbi, kar pomeni da se bodo morali dnevno boriti za stranke).

Sara T.

Unknown pravi ...

Po moje je za podjetja, ki se pojavljajo v teh reklamah, kar dobra poslovna priložnost oz. dober način pridobivanja novih uporabnikov. Saj tudi če so vsem nam te reklame nadležene, tudi meni so, jih pa še vseno pogledamo in včasih nam ravnokar kaj takega pošljejo, kar mi slučajno tudi iščemo -- evo in tako že pridobijo novega kupca.

LP
Suzana