7. december 2007

UV STERILIZATOR


ALI VESTE, DA VAŠA ZOBNA ŠČETKA, KI JO HRANITE V TOPLEM PROSTORU, POSTANE GOJIŠČE BAKTERIJ IN VIRUSOV?

Družinski sterilizator


Okužene zobne ščetke skrivajo ter prenašajo viruse in bakterije, ki so glavni povzročitelj obolenj in ustnih vnetij. UV sterilizator uniči bakterije, plesen, spore in viruse v manj kot petih minutah. S procesom steriliziranja se uniči tudi neprijeten vonj, zobnim ščetkam pa se bistveno podaljša življenjska doba. V družinskem UV sterilizatorju lahko hranimo in steriliziramo štiri zobne ščetke hkrati in osebni brivnik.
Ta naprava uporablja dokazano razkuževalno UV tehnologijo, kot se uporablja v bolnicah in ordinacijah za razkuževanje inštrumentov. Dokazano je, da takšna metoda razkuževanja uniči 99,8% od milijonov bakterij in virusov, ki se nahajajo v gospodinjstvih (salmonela, herpes…).
Sterilizator odlikuje tudi lep estetski videz in enostavna montaža. Napajanje je dvojno in sicer preko šest AA alkalnih baterij ali preko omrežnega pretvornika.

Prenosni sterilizator
Prenosni osebni sterilizator je primeren predvsem za vse tiste, ki precej potujete in bi radi, da vas čista in razkužena zobna ščetka spremlja tudi na poti. Sterilizator se avtomatično vključi, ko zaprete pokrov in se izključi po končanem ciklu sterilizacije. UV žarnica ima življenjsko dobo ocenjeno na 2000 ur. Naprava se napaja preko 2AAA alkalnih baterij.


AVTOR: Sabina Zagomilšek

13 komentarjev:

Anonimni pravi ...

To zadevo bi pa jaz imela. Nisem velikokrat razmišljala o tem ali in koliko "prebivalcev" živi na moji zobni ščetki, po tem članku pa mi ni več tako vseeno.

Kje se pa da zadeva kupiti in koliko stane?

Vsekakor uporabna zadeva!

Prijeten dan.


Martina V.

Anonimni pravi ...

Super! To pa je nekaj, kar bi jaz uprabljala,ker se mi zdi, da je zelo pomembno, če skrbiš za svoje zobe, saj so za mene zobje odraz čovekove higiene. Ni nič bolj grdega, ko se prijeten fant/punca nasmeje s "črnimi" zobmi! In če lahko ta UV sterilizator prepreči bakterije in s tem omogoči, da je ustna votlina čistejša, mi samo še povej kje si lahko to kupim?:)
Lep pozdrav
Sandra S.

Unknown pravi ...

Tudi mene zanima kje se da to kupit in koliko je cena?
Super zadeva!
Ne znam si predstavljat koliko bakterij je na moji ščetki, pomojem ogromno in bi mi ta izdelek prišel res prav, da se znebim teh bakterij.:)

Anonimni pravi ...

ne vem no... jaz ščetko prekuham (da vreje cca. 5 minut) in tako se rešim teh bakterij. res pa da tega ne počnem vsak dan. 1 na teden pa.

Anonimni pravi ...

Da nebodo samo ženske odgovarjale na ta članek, bom še jaz.

Tak sterilizator se mi zdi zelo uporaben in bi si ga tudi sam kupil, če stane tam do 30€ morda tudi več, trebalo bi se pozanimat, koliko bakterij res uničiš pri prekuhavanju, kot je rekla, da dela Metka. Tudi z Sandro se strinjam, črni zobje so nekaj najhujšega kar lahko vidiš, zato tudi sam res skrbim za svoje. Tako, da tudi mene zanima kje si lahko to kupimo????

Upam, da bomo dobili ogovor, čene pa gremo iskat po trgovinah :)

Tadej.H.

Anonimni pravi ...

Tadej H. danes na predavanju je povedala, da stane 15 ali 16 eur, naročiš si ga pa lahko tudi preko net-a. (malo pogooglaj, pa boš našel)
Mislim, da se bom tudi jaz odločila za tale nakup.

Anonimni pravi ...

To vem ja, da se na njej zbirajo bakterije, zato jo je potrebno pogosto menjavat. Ta UV sterilizator pa je dobra zadeva, torej nam ne bo treba več tako pogosto menjavat zobne ščetke. Fino... Pa še poceni je...

Branka Fras

Sabina Z. pravi ...

Družinski UV steriliztor stane 16,52 EUR+poštnina, jaz sem dala potem okoli 20 EUR. Spletna stran pa je www.anatis.si, kjer je tudi telofonska in ga lahko naročite.
Lep dan.

Unknown pravi ...

Tudi jaz se strinjam, da je ta UV sterilizator res dobra in pametna zadeva. Saj to je res, da se v toplem prostoru na naši ščetki razvije ogromno bakterij in te zelo slabo vplivajo na naše zobe in celo ustno votlino. Zato je to zelo dobra iznajdba, ki bo doživela velik uspeh.

Lp
Suzana

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Unknown pravi ...

Glede na ceno je to res super stvar, pa še drag ni. Raje sploh ne pomislim koliko bakterij je na ščetki, cicer se lahko kupijo različni pokrovčki za ščetko ampak vseeno-bakterije so tako vsi povsod. Me veseli, da so iznašli tudi kaj takega, je pa vsekakor vreden nakupa.

Anonimni pravi ...

Zelo super zadeva! Me je kar groza kaj vse se nahaja na moji zobni ščetki in mislim da bom kmalu kupila to stvar, saj je cenovno ugodna.

Jasmina S.

Andrej pravi ...

UV sterilizatorje vodilnega proizvajalca VIOlight se da naročiti tudi na www.ageless.si in v nekaterih spletnih trgovinah. Preizkušeni in dokazani izdelki, podpora uporabnikom, garancija itd. zagotovljeno.

Pa lep pozdrav!

lp
Andrej