7. november 2007

Možje v najem za osamljene ženske

V ruski prestolnici so agencije, ki trgujejo z možmi. Podpisati je treba pogodbo in »Na mnogo srečna leta!« - zakon je sklenjen. Tako preprosto si premožne ženske urejajo zasebno življenje.

V takšnih družinah veljajo posebna pravila igre. Najeti moški ni igrača, ampak moški z zavidljivo službo in dobro plačo. Je mož, o katerem ženske samo sanjajo. Brez godrnjanja ure in ure spremlja svojo žensko med pohajkovanjem po trgovinah in potrpežljivo čaka, medtem ko ona izbira in nakupuje. Blondinke ga niti malo ne zanimajo, za mini krili se ne ozira.

» Trapa, zaradi mene je čisto izgubil glavo,« pravi neka štiridesetletna uspešna poslovna ženska, ki si je moža priskrbela s pogodbo. Kako ga je spoznala, noče povedati niti staršem; če jo kdo povpraša, mu preprosto odvrne, da naključno. Njen pogodbeni mož sme delati samo zato, ker sta se v pogodbi tako dogovorila, in sicer od devetih zjutraj do sedmih zvečer. Delovno mesto mu je priskrbela ona.

Pogodba vsebuje tudi točko z naslovom Posebne želje. S flomastrom je podčrtano: »družinsko kosilo ob petih in spremstvo pri nakupovanju«. V pogodbi sta navedeni doba najema, ki lahko traja do enega meseca do več let, in moževa plača. Zaslužek se izplačuje povsem legalno, vzbuja pa občudovanje in zavist, saj je določeno, da ne sme biti nižja od 10.000 dolarjev na mesec.


Najprej jih naučijo lepega vedenja

Kandidate za može v najem najdejo po agencijah za spremstvo in med manekeni. Da bi bili primerni za opravljanje svoje naloge, jih najprej naučijo lepega vedenja in zahtevajo, da veliko berejo.



Nekatere se celo zaljubijo.

Se ne bi ve tudi, če bi imela nekega lepotca dan in noč ob sebi?




Viri:
  • časopis Slovenske Novice; torek, 30. oktober 2007; str. 9


Avtor: Maja Novak

16 komentarjev:

Anonimni pravi ...

No, ja, plača že ni slaba, pa če dobiš kakšno dobro, še lahko ti uživaš : ).
Sedaj pa resno, ideja sploh ni slaba, ljudje smo družbeni tipi in s tem se gotovo, da veliko zaslužit. Na svetu je na miljone žensk, ki bi si takega moškega hotele, morda so to res malo starejše dame, ampak za 10.000+ na mesec, bi gotovo veliko moških vzelo tako delo.
Tak zakup, če bi temu lahko tako rekli, je podoben kot ga že imajo v ameriki, vendar tam si lahko privošči moškega kot spremljevalca, naprimer na kako poslovno večerjo, ples, opero ali kaj podobnega. Zgleda, da je stvar napredovala.
Da o teh ženskah sploh ne govorim, ker se jim s takim moškim gotovo izpolnijo vsa njihova pričakovanja.
Tadej.H.

Unknown pravi ...

Zanimivo kaj vse si ne bodo domislili. Zveni celo pravljično, vendar meni osebno ta zadeva ne diši prav okusno. Torej gre se za prodajo moških, ki so pripravljeni na vse tisto kar 'normalni' moški niso?
Ni mi všeč, ker se z moškimi v tem odnosu (od pogodbe pa naprej) ravna kot z roboti. Nisem zasledila ali se tudi njih kaj vpraša, so pri vsem tem pomembna njihova čustva, pa mnenje,.. Res je da vsak v to vstopi predvsem zaradi velikega zaslužka, ampak vendar..
Starejše dame (seveda malce bolj premožne)si lahko privoščijo Kena, da se lahko širokoustijo in hvalijo kako jih je opazil, se celo 'zaljubil' in se 'poročil' z njimi veliko mlajši moški. Po meni je to čist absurd.
"Nekatere se celo zaljubijo."
Kaj pa moški? Se tudi oni zaljubijo? Kakšno pa je pogodbeno spolno življenje?
A ti možje kaj varajo? :)
Za nakupe imamo prijateljice katere nas z veseljem pospremijo za to nam ni treba kupovati moškega. Družinska kosila.. če je ženska poslovne narave, verjetno tudi ona ne bo vsak dan točno ob 5 doma. Zavedamo se vsi(relativno vsi), da je danes zelo težko uskladiti urnike družine in da so za družinska kosila namenjene nedelje, pričakovati kaj več hm.. kaj pa vem.
Zanima me tudi ali ti pari imajo tudi naraščaje?
Upam samo, da čez kakšnih 10-15 let to ne bo postal edin nači stopanja v zakon in obljubljanja večne zvestobe (beri: upoštevati pogodbe).
Lp,
DM

maja.novak pravi ...

ja dragana, se strinjam s tvojim mišljenjem.
Glede ravnanja z njimi...tudi ti ali pa kdo drug, ki z nekom sklene pogodbo za neko delo, najprej prebere pogodbo, da vidi ali se strinja s pogoji. Tvoja lastna volja odločanja je, sprejeti ali ne. Zato se pa tudi ne govori o malem zaslužku. Moški lahko sam odloča kako dolgo bo v tem poslu ostal oz. za kako dolgo se bo podpisalo.
Sicer je zelo zelo zaželjeno, da se berejo mali tiski v pogodbi.
Pogodba ne vključuje člena o spolnosti...kajti ne gre za takšno vrsto zadovoljitve, ampak tako rekoč, za družbo!

Ja ženske se zaljubijo in pravo tako moški. Če je obojestransko lahko iz tega še kaj nastane, če pa ni, potem pa lahko nastanejo komplikacije. V največjih primerih se pa zgodi, da se prva zaljubi ženska!!!

Seveda imamo prijateljice za nakupe in še kaj drugega! Se ti ne rada pokažeš v družbi svojega moškega, pa da ti malo svetuje...:) jaz JA!!!:)

Glede določanja časa o prihodu domov...res se malo čudno sliši, da ima v pogodbi naveden čas začetka in konca dela. Je pa res, da mu je sama priskrbela delovno mesto in ima delovnik sigurno krajši oz. konča prej kot pa ob 5-ih!

Vsak se sam odloča v kaj se spušča in zakaj se ne bi tudi v kaj takega, če ti je zanimivo!!! :)

Lep pozdrav

Maja Novak

Unknown pravi ...

Hvala za odgovore!
Se strinjam, kar sem tudi navedla,svobodna volja posameznika. Postavila sem se v vlogo tega moškega in mi ni prav ugajalo.
Hm.. bistvo zveze je vse prej kot pa kazanje partnerjev v javnosti, kot je namen teme, ki si jo objavila.
Svetovanje vsekakor, vendar mi za to ni treba kupovati moškega in njegovega mnjenja, na to sem mislila.
Seveda s svojim fantom hodim v nakupe, takšne in drugačne, ker pa ni plačan da je z menoj ima pravico nergati :)

maja.novak pravi ...

takšni pol še preveč nergajo in nas sparvljajo domov..heh :)

Anonimni pravi ...

hudo, hudo, moški v najem.....! kaj vse si bojo še zmislili!!:)

anja t

Anonimni pravi ...

Saj nisem morala verjeti svojim očem s tem,da se svet spreminja sem se nekako sprijaznila,saj so navsezadnje velikokrat spremembe tiste,ki s seboj prinesejo nek napredek. V omenjenem primeru,pa tega vsaj po mojem mnenju niso dosegli. V bistvu me je celotna zadeva kar malce šokirala,saj sem vedno zastopala mnenje,da so čustva edino področje na katerega ne bi smeli posegati z "najrazličnejšimi triki".V osamljenosti žensk ali moških kakorkoli že vzamemo pa so "bistri poslovneži" kar hitro našli nekakšno tržno nišo in uvedli vse od speed dateinga pa do najrazličnejših forumov v katerih si ljudje s sestavljanjem profila poiščejo partnerja. Pa,da ne bo pomote nikdar nisem in ne bom obsojala ljudi,ki se spoznavajo na takšen način edino kar me moti je to,da se osamljenost izkorišča in,da smo sedaj prišli tako daleč da si lahko na nek način "sestaviš partnerja" po svojih željah,v tem primeru pa se popolnoma strinjam z Dragano,da moške izkoriščajo kot robote. To,da imaš denar ti po mojem mnenju še zdaleč ne daje pravice,da z nekom tako ravnaš. Za denar bi nekateri storili marsikaj to mi je popolnoma jasno vendar se mi tukaj poraja eno vprašanje,kje so meje med razumno logiko in popolnim absurdom?Ali le te sploh še obstajajo? Ali so se skozi čas res tako zabrisale,da je postalo vse dovoljeno? Nekateri izmed vas bodo dejali,saj pa dobi denar kaj mu pa manjka "stara ga vzdržuje"kaj hočeš lepšega?Kaj mu manjka? Po mojem mnenju jim manjka ljubezni,seveda tega mnogi ne bodo javno priznali,saj bi s tem oblatili "poklic",ki ga opravljajo,saj ne rečem,da ni možno,da se z časom pač zaljubiš vendar se mi zdi da je to pod takšnimi pogoji bolj izjema kot pravilo. Vzrokov zakaj ljudje opravljajo takšne "poklice" je neskončno. Vsak človek ima svojo zgodbo in svoje razloge. V mojih očeh pa bo ljubezen vedno nekaj najlepšega na svetu in čeprav ni vedno pravična se mi zdi popolnoma nesmiselno postavljati t.i. "pravila igra" s pomočjo katerih se navidezno olajša spoznavanje partnerja. V določenih življenjskih trenutkih se je prav gotovo vsak izmed nas počutil osamljenega. Jaz osebno kljub temu ne bi želela deliti življenja z nekom za katerega vem,da ostaja ob meni zaradi denarja ali drugih ugodnosti,ki mu jih ponuja življenje z menoj. Vem,da ni zagotovila za večno ljubezen naivno bi bilo verjeti,da ljubezen spremeni življenje. Življenje si spreminjamo sami nekaj je resda odvisno tudi od usode,vendar vse ostalo pa je preprosto splet okoliščin. Vem,da je težko spustiti nekoga,ki ga ljubiš vendar je v tistem trenutku pač treba storiti tisto kar je koristno za oba. Te starejše ženske pa si s tem,da imajo ob sebi lepotce ne bodo morale kupiti mladosti ali izgubljenih trenutkov. Danes pa bi rada zaključila z svojo najljubšo mislijo iz filma Nespodobno povabilo,saj se mi zdi v tem primeru več kot le prikladna. Robert Redford je svojemu šoferju ob koncu filma na vprašanje Zakaj je Demi Moore dejal,da je "najboljša iz milijon dolarskega kluba" odgovoril: "Zato,ker sem želel zadevo zaključiti,saj me ne bo nikoli gledala na takšen način kot gleda njega". Ta stavek pove vse čeprav je mislil,da jo bo lahko dolgoročno ohranil v svojem življenju,je na koncu tudi on spoznal,da ju je z možem vezala globoka ljubezen in čeprav je nekaj časa kazalo,da se Demi k svojemu možu ne bo več vrnila je ob koncu vendarle spoznala,da se zanjo največje bogastvo nahaja samo v njegovem objemu…

Lep pozdrav

Nina Ž.

Anonimni pravi ...

Da bi si "kupila" moža? to se mi zdi malo pretirano.Verjamem, da so ženske, ki bi to naredile, sama pa nebi. Proti spremstvu, za kakšno poslovno večerjo, nimam nič proti. Tu pa bi se moglo ustaviti. Jaz verjamem v to, da je vsaki osebi usojen neki partner, tako da si ga lahko najdeš tudi brez najetja iz agencije. Čeprav se sliši lepo, da imaš idealnega moža, ampak takih idealov ni in če si ideal kupiš, po mojem ne moreš biti srečen.
Sandra S.

Anonimni pravi ...

Ja, je bil že čas, da ženske vzamemo stvar v svoje roke... Če so ženske "na prodaj" zakaj nebi bli še moški? Upam, da je ženskam razloženo, da je to samo kupčija in da so sprijaznjene s tem, da bo tega ekrat konec. Ker se ženske hitreje zaljubijo kot moški, še posebaj, če ravnajo z njimi kot da so edine, upam, da te agencije nudijo tudi psihiatrično pomoč, ko se ženske zbudijo iz pravljice.

Anonimni pravi ...

Hmmmmm.......... dobra ideja, ni kaj, bravo Maja :)
Dobro zamišljeno, kajti tu gre v zadovoljstvo obema stranema, tako možkemu z lepo plačo in hkrati s dobrim položajem v družbi, in ženski, ki pridobi sanjskega možkega, ne da bi zaradi tega bila primorana iskati partnerja na za njo neprofiten način.
No Maja, pa še kdaj s čim podobnim :)

Damjan Heric

BAR Ekspreso pravi ...

Niti v sanjah si ne bi želela imeti moža v najem... Raje sem sama..

BAR Ekspreso pravi ...

Jaz sem prepričana, da je za vsako žensko nekje njen sanjski moški. Vprašanje pa je, če to opazimo. Jaz imam pri tem srečo.

Anonimni pravi ...

To,da si večina žensk želi življenje kot iz pravljice je posledica vplivov iz preteklosti. Kdo izmed nas ne pozna zgodbe o Pepelki?Ampak nihče nam ni povedal,da vsaka izmed nas ne more biti Pepelka,da za vse ni srečnega konca….To nas nauči življenje in izkušnje,ki jih z leti pridobimo. Biti ena in edina za vse življenje, v njegovih očeh vse dni v letu biti nekaj posebnega…Sliši se prelepo vendar le redkim se ta želja tudi dejansko izpolni. Nekateri trenutki postanejo in ostanejo posebni zato,ker je takrat ob nas prava oseba in v teh trenutkih spoznamo,da je lepše življenje s trudom vsak dan znova spreminjati v pravljico kot pa,da o njej le sanjamo…Življenje si v veliki meri krojimo sami dobre vile,ki bi nam "dostavile" princa iz sanj pa bodo za vedno ostale tam kamor navsezadnje tudi spadajo v pravljicah. V vsakem trenutku je treba najti nekaj pravljičnega le te pa je treba nositi v srcu in iz njih črpati moč za težke trenutke……

Lep pozdrav

Nina Ž

Unknown pravi ...

Raje grem sama po nakupih, kot pa to, da pa bi najela moškega, da bi me pospremil v trgovino in tam hlinil svoj prijazen nasmeh.... al pa če že res nujno potrebujem nasvet za to prosim prijateljico, da me pospremi. Zanima me, če je v pogodbi kakšna klavzula, če je moškemu dovoljeno, da se s čim ne strinja oz. da pač ne želi storit česa, ali v tem primeru kaznovan? Ker meni vse to skupaj deluje, kot da je njegovo življenje oz. čas, ko je najet. že v naprej določeno kaj lahko stori oz. kaj lahko sploh reče, s čim se lahko strinja, s čim ne....in vse to je skoraj hujše kot da imaš robota ob sebi.

Unknown pravi ...

Kja vse si še ne bodo zmislili, da bi dobro zaslužili. Ampak mene to osebno nič ne moti, saj to je od vsakega posameznika osebna stvar kaj bo delal v svojem življenju. Me pa res zanima, koliko izmed temi se bo mogoče razvila resna-prava zveza? Mogoče bodo čez kakih par let naredili kako raziskavo.

Anonimni pravi ...

No ja, to se mi najbolj ne dopade, da moškega dobiš s podpisom pogodbe in je to to. Kje pa je ljubezen? Je pa dobro to, da dela vse kar si želiš. Samo to so zame samo sanje...

Branka Fras