8. maj 2008

hitra hrana in pijača v enem lončku


Hitra hrana in pijača v enem lončku


Predstavile vam bove inovacijo na področju hitre hrane.
Tisti kupci, ki jim je ob obisku restavracije s hitro hrano odveč prenašati dva plastična lončka naenkrat, bodo najbrž veseli novega izuma južnokorejskega podjetja BBQ Chicken, ki ima v ZDA postavljeno verigo restavracij s hitro pripravljeno hrano iz ocvrte perutnine. V njih je namreč mogoče naročiti Chicken nuggetse kar skupaj s pijačo v enem lončku, pri čemer se posodica s hrano postavi nad pijačo, ob strani pa ostane prostor za slamico. Sestrsko podjetje BHC Chicken ponuja svojim južnokorejskim kupcem v enaki embalaži skupaj s pijačo tudi drugo hrano, kot so špageti, pomfri, in ocvrte sirove kroglice.

Avtor:

Ines Balažic

Ines Ferenčak

12 komentarjev:

Anonimni pravi ...

punci to ni 2000 besed. pa dajta malo neke filme al pa kaj notr da nebo to bolj tak po kavbojsko narejeno. malo resnosti

lp

Rok Šnajder pravi ...

meni se zdi pa nepotrebna inovacija, sj pa boš malo več nosil v roki, če že moraš jesti takšno hrano, samo če sta dve v istem, je potem večji lonček kot pa ponavadi, če pa ni, pa dobiš manj kot pa če bi kupil posebej?!
lp

Anonimni pravi ...

ma ne vem to je ful čudn, ka najprej spiješ, šele potem pa ješ? pa še ful malo izgleda

Anonimni pravi ...

tudi meni ni ta inovacija nič kaj posebnega. nasprotno sam je ne bi uporabljlal. me ni prepričala v ničemer. nisem zasledil kolikšna je cena sploh tega? mislim da se to nebo posebej dobro prijelo pri uporabnikih

lp
luka kolarič

Anonimni pravi ...

V restavracijah s hitro hrano dobiš vse na pladnju ali v vrečki, tako da mi je vseeno, če nesem dva lončka ali enega.

Ta ideja se mi ne zdi prepričljiva in zanimiva.

Tadeja Petek

Anonimni pravi ...

Meni se zdi zanimivo, sploh ko nimamo časa se vsesti v lokalu in v miru pojesti, tako da si lahko vzamemo z sabo in tako imamo več stvari hkrati in nam ni potrebno imeti obeh rok zasedenih. Mislim, da si bodo restavracije z hitro prehrano z tem še povečale prodajo.

lp
Mišo Tanasić

Anonimni pravi ...

Kriza! Špageti in ocvrti sir? Nočem si niti predstavljati kako to ješ. Ali gre za "mini" porcije ali pa gre za "ekstra" velik lonček, katerega ne moreš dobro držati.

Lp, Barbara M.

Anonimni pravi ...

Meni ni odveč, če nesem dva plastična lončka naenkrat, tako da jaz tega ne bi uporabljala.

Jasmina Miklavc

Unknown pravi ...

Jaz pa mislim, da mogoce sama ideja ni tako slaba, kajti ce se pomisli koliko papirja in plastike se porabi za embalazo pri enem obroku v restavraciji s hitro prehrano, zacne bolet glava. Na ta nacin bi se mogoce kaksna embalaza prihranila...

Lp,
Simona Luzar

Anonimni pravi ...

Meni se to zdi zanimivo, saj ne bo treba nositi toliko plastičnih lončkov.

Lp, Melita Marič

Anonimni pravi ...

Ideja mi sicer ni najbolj všeč, saj ponavadi jemo in pijemo skupaj ne pa eno za drugim. Res pa je da bi bilo potem manj odpadkov, ki onesnažujejo okolje.

Aleksandra Polajžer

Anonimni pravi ...

Grozno napisano! Punci, vidve študirata? Ali ajčkata?!?!?!