17. april 2008

Izdelava partnerskega portala

Podjetje Pro-bit programska oprema d.o.o. se ukvarja z izdelavo in implementacijo poslovne programske opreme ter svetovanjem na področju informatike. Zaradi precejšnega komuniciranja s partnerji in uporabniki se je razvila želja po neki rešitvi, ki bi olajšala medsebojno komunikacijo in poslovanje. Tu se je izkazala uvedba partnerskega portala kot zelo primerna in učinkovita rešitev.
Partnerski portal, omogoča sodelujočim podjetjem nemoten dostop do informacij o rešitvah, promocijskih ponudbah ter marketinških materialih in predstavlja pomemben del strategije podjetja Pro-bit za podporo partnerjem.

Portal povezuje tri strani: prodajalca (Pro-bit), partnerje in uporabnike na enem mestu.

Temelji na modelu B2B (business-to-business), zanj je značilno, da je namenjen elektronski izmenjavi podatkov med podjetji, ki so potrebni v okviru izvedbe skupnih poslovnih procesov.

Ostale prednosti rešitve so:

- enostavna uporaba s pomočjo internet brskalnika

- dostopnost do storitev ob vsakem času

- elektronska izmenjava vseh podatkov, brez ročnih posegov

- spremljanje stanja naročil, prodaje, trženjskih aktivnosti

- znižanje stroškov (boljši pregled nad partnerji)


Pooblaščenim partnerjem trenutno omogoča dostop do podatkov o programski opremi, aplikacijah, prodajnih akcijah ter tehničnih specifikacijah, pa tudi do drugih orodij za pomoč pri nameščanju ter izbiri programske opreme. Sam kot tak pospešuje medsebojno komunikacijo na hiter, učinkovit in cenovno ugoden način. Uvedba partnerskega portala je pomemben mejnik v izboljševanju ter poenostavljanju vezi z partnerji, saj se sedaj prav vsakemu izmed njih lahko vsak trenutek zagotovi pravšnje podatke, ki jim bodo pomagali pri prodaji. Končni rezultat bodo strankam bolje prilagojene rešitve ter izboljšana pred- in poprodajna podpora. Uporabniki imajo preko portala možnost postavljati vprašanja in deliti informacije.

Portal omogoča nadzor nad prodajno strategijo. Pomembno vlogo pri spremljanju povpraševanja novih strank igra prodajni lijak. Prodajni lijak kaže potek in število faz prodajnega procesa. Sestavljen je iz naslednjih faz: vzpostavljen kontakt, prezentacija programa, izdana ponudba, pogajanja, potrditev naročila. Prodajni lijak tako omogoča spremljanje prehajanja strank iz ene faze prodajnega procesa v drugo in tako se da hitro ugotoviti morebitne vzroke zakaj ni prišlo do izvedbe naročila. Portal tako elegantno omogoča nadzor nad fazami prodajnega procesa.

Ker programska oprema ni vezana na zaloge, je dajanje zahtevkov preko portala eden boljših načinov za spremljanje prodanih licenc, saj je vnos zahtevka za pridobitev registracijske kode obvezen. S tem pa Pro-bit dobi takojšen in 100 % točen vpogled v prodane licence in s tem v kupce. Potencialne stranke imajo preko portala možnost inštalacije DEMO programov. V tej fazi omogoča portal učinkovit nadzor nad inštalacijami DEMO programov, saj je obvezen vnos 4-mestne kode partnerja. Portal pa preko spletne povezave s potencialnimi strankami sam razvrsti inštalirane DEMO cd-je po partnerjih, da ne pride do zmešnjave.

Partnerski portal je prava rešitev za lajšanje medsebojnega komuniciranja med podejtji. Kako bi pa poslovanje podjetij še lahko izboljšali bo pa pokazal čas.

Viri:

- Pro-bit programska oprema d.o.o.

- http://www.pro-bit.si

Avtorja: Dejan Bunšek, David Anžel

1 komentar:

Rok Šnajder pravi ...

Taki programi oz. ta portali so zelo dobrodošli za poslovanje podjetij, na večjih razdaljah..moje mentorsko podjetje uporablja podoben program, ki se mu reče BAV, izdelal pa ga je nek nemški inžiner..je priporočljivo
lp