21. marec 2008

Učinkovito projektno vodenje z Intrix Project


Intera je mlado, inovativno, visokotehnološko podjetje, ki je specializirano za razvoj poslovnih spletnih aplikacij. Izdelujejo programsko opremo v spletnem okolju. Prepričani so, da prihaja čas, ko bo večina ključnih poslovnih aplikacij delovala na spletu. Izkušnje so jih naučile, da mora biti sodobna programska oprema preprosta in lahko dostopna, predvsem pa se mora hitro prilagajati nenehno spreminjajočim se poslovnim procesom. Med različnimi poslovnimi rešitvami, ki so namenjene za podporo poslovnim procesom, lahko najdemo tudi spletno rešitev za vodenje projektov in projektnih skupin – Intrix Project.
Za boljšo predstavo o tem, kaj sploh je Intrix Project, si lahko predstavljate Microsoftov Access. Z Intrix Projectom lahko preprosto in učinkovito načrtujete, spremljate in arhivirate projekte, imate jasen pregled vseh podatkov in aktivnosti v zvezi s projektom na enem mestu (stroški, naloge, sestanki, dokumenti, poraba časa ...), enostavno lahko načrtujete in razporejate aktivnosti (naloge, sestanki, klici), itd. Ena izmed pomembnejših prednosti tega orodja pa je tudi kratek čas potreben za tehnično vpeljavo in izobraževanje. Funkcionalne značilnosti tega orodja so preprost in smiselno organiziran spletni uporabniški vmesnik, induvidualno nastavljanje izgleda vmesnika (barvna shema, seznami,...), vgrajen sistem obveščanja o aktivnostih po elektronski pošti, vgrajen koledar in urnik uporabnikom olajšata organiziranje lastnega dela in vpogled v delo celotnega tima, itd.
Intrix Project ne sodi med zapleten in tvegane naložbe v informacijsko tehnologijo. Programske opreme vam ni potrebno kupiti, temveč jo lahko najamete. Vzpostavitev osnovnega sistem brez dodatnih prilagoditev je brezplačna, edini strošek je mesečna najemnina, ki pa je odvisna od števila uporabnikov. V mesečno najemnino je vštet najem uporabniških licenc in uporaba programske rešitve, vzdrževanje aplikacije in skrb za brezhibno delovanje, redno dnevno in mesečno arhiviranje podatkov, redne programske posodobitve in nadgradnje, podpora prek elektronske pošte. Najvišja mesečna naročnina znaša 30 € za 1 do 5 uporabnikov, najnižja pa 18 € za 50+ uporabnikov. Kot lahko vidimo je to izdatek, ki si ga lahko privošči vsako podjetje. Če pa pomislimo, da si z uporabo tega orodja izboljšamo poslovanje, je cena resnično zanemarljiva.


Avtorja: Luka Zupančič, Lidija Bračko

10 komentarjev:

Robert F. pravi ...

to je cena na uporabnika..

Rok pravi ...

Zagotovo uvedba takšne informacijske tehnologije za podjetje pomeni poenostavitev, hitrejše ter bolj pregledno delovanje oz. spremljanje ter izvajanje nekih aktivnosti, ki se v podjetju dogajajo.

Rok Nemec

Anonimni pravi ...

Zelo zanimiva stvar...da bi te opozorilo na aktivnosti,ki jih moraš narediti,se mi zdi super...ker je dandanes toliko obveznosti, da že včasih ne veš kje imaš glavo;)niti za podjetje ne bi bil to tak strošek,več kot bi bilo uporabnikov,manjši strošek bi bil;)


Polonca S.

Anonimni pravi ...

Za podjetje, ki to potrebuje mogoče res ni nevem kako velik strošek. Vendar, če bo zaslediti kje karkoli, ki bo ponujalo podobne storitve in bo brezplačno, se bodo vsi posluževali brezplačne variante.

Maja Kotnik

Anonimni pravi ...

Ta informacijska tehnologija bi za podjetje pomenilo hitrejše in enostavnejše poslovanje, saj bi si prihranili na času in stroških. Mislim da bi si to lahko vsako podjetje privoščilo saj cena tudi ni tako visoka.

Marko Balant

Anonimni pravi ...

Za podjetje bi to res poenostavilo poslovanje, to pa bi postalo tudi hitrejše. Tudi cena je zelo ugodna glede na to kar informacijski sistem ponuja.

Marko Baš

Anonimni pravi ...

Informacijska tehnologija je ključni dejavnik pri poslovanju.Sem enakega mnenja kot Polonca.Življenjski tempo je čedalje hitrejši in je preveč stvari na kupu, tako da si včasih samo poželimo še izklopiti misli in se odpočiti.

Željka

Anonimni pravi ...

Zanimiv članek.Pri današnjem življenskem tempu je informacijska tehnologija glavni in ključni dejavnik poslovanja.To bi tudi za podjetje pomenilo hitrejše in enostavnejše poslovanje, pa tudi za podjetje ne bi bil to velik strošek.

Lp Anamarija!

Rok Šnajder pravi ...

Se strinjam da takšna uvedba pospeši delovanje aktivnosti v podjetjih..pa ga že uporabljajo katera podjetja? Da je podoben accesu, potem mora delovati bolj pregledno, in mora biti manj zahteven, ter enostaven za vsakega zaposlenega, če hoče biti konkurečen microsoftu..bi lahko zasenčil access?
Lp

Anonimni pravi ...

Moti me da ne moreš kupiti licence temveč jo moraš najeti za 1 mesec. Mislim da stvar ne bo toliko prodajnaž

lp
Olga Borovšek