19. november 2007

Mobitel prenaša storitve na PC

Mobitel je predstavil storitev m:stik, ki bo omogočila opravljanje storitev mobilne telefonije kar na osebnih računalnikih.

Storitev prenaša prednosti mobilnih telekomunikacij na osebne in prenosne računalnike podobno kot m:komunikator. Z m:stikom bodo lahko uporabniki na računalniku opravljali glasovne in videoklice ter pošiljali in prejemali SMS- in MMS-sporočila, pri čemer bodo lahko ohranili svojo klicno številko.


Vir: http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=9&c_id=157753&rss=1

Milan Kren

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Aha, za to sem pa ravno pretekli vikend slišala od očeta in moje mnenje je,da bo tole super. Tak da Mobitel kr tk naprej :)

lp,Deja

Anonimni pravi ...

Dokaz, da je lahko tudi Mobitel inovativno podjetje. Če le konkurenca dovolj pritiska.

Tadej K

Anonimni pravi ...

Tudi meni se zdi tale zadeva super. S tem bomo lahko zmanjšali tudi sevanje ob telefoniranju. Tudi pošiljanje sms sporočil bo udobneje :)

Pohvalno!

Martina V.

Unknown pravi ...

Za to zadevo sem pa že tudi jaz slišala. Ne zdi se mi tako slaba. Sam po moje bodo mobiteli še vedno ostali nepogrešljivi. Čeprav pa nam bodo Mobitelove storitve na PC vse še bolj olajšale.

Suzana

Anonimni pravi ...

Uf dobra finta, zdi se mi zelo uporabna, to ravno pogrešam. Hvala za ta članek
Tadej.H.

Anonimni pravi ...

Hm, ni slabo. Tako se ne bomo rabili več polek računalnika pogovarjat po mobitelu, čeprav zdaj za to uporabljamo večinoma messenger, google talk...

Branka Fras

MiLaN pravi ...

Mobitel lahko pohvalim kot dobro podjetje. Njihove storitve kar se glede telefoniranja tiče so kakovostne in zanesljive.
Bolj me laska njihov pristop do strank. Iz lastnih izkušenj lahko posredujem da sem z njihomvim servisom imel težav preko glave.
Da vam ne govorim da sem imel telefon 6x na servisu, in da niso naredili na njem nič - no oni pravijo drugače!
Da vam ne povem kako nekompetentni in nesposobni so.
Vem da za aparat ki se kvari niso krivi oni!
Krivi so v tem primeru da ne pohitrijo sistem servisiranja in da ne pritisnejo na poblaščenega uvoznika/serviserja, ki jim dobavlja mobitele.

Veste kako sem uspel? Ker niso zalegle lepe primerne besede, sem se začel dreti in grajati, zahteval šefa in ne moreš verjet zadeve so kratkomalo stekle hitro.

Vam nekaj povem, sklenil sem novo naročnino in glej ga no telefon se spet samodejno vgaša. Spet imam (ne)veselje in čast, na njihovo in mojo srečo da pričenjam nov temeljit pogovor! Komaj čakam!

No dragi Kolegi, kaj menite o delovanju samem slovenskih podjetij? Ali je res samo inovacija tista, ki te naredi dobrega?!

Zato pa je Slovenija tukaj kjer je!
Delo, ki bi moralo bit narjeno v tednu dni, je narejeno v enem mescu, delo ki bi ga moral narditi eden delajo trije in plačila ki bi morala biti eno so pa nemoreš verjet kar štiri!
No in pol mi grajamo in podcenjujemo druge ex jugo delvce.
Sramota.
Sami pa iz dr*** gledamo!!!

Ne žalim vseh Slovencev, veste katere mislim!

Lp
Ps.:malo sem zabluzo:D