15. januar 2008

Apple se ne bo ustavil ...

Na današnji otvoritvi konference Macword Expo je Apple predstavil MacBook Air - najtanjši prenosnik na svetu. Predstavili so tudi nekaj zanimivih prodajnih številk:
- 4 milijone prodanih iPhonov v prvih 200 dneh prodaje
- 4 milijarde prodanih pesmi na iTunes
- 5 milijonov kopij novega operacijskega sistema OS X Leopard

Avtor: Tadej Krošlin

12 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Je pa res tanek ta prenosnik, ne zavzame veliko prostora, zato je tudi lažje prenosljiv. Dobro prodajo so imeli. Le tako naprej Apple...

Branka Fras

BAR Ekspreso pravi ...

Kolikšna je pa cena?

Anonimni pravi ...

Če klikneš na sliko, pa malo pogledaš, piše tam Starting at 1799$.
Poglej...

Branka Fras

Anonimni pravi ...

Ja, moram se še jas uglasit, sicer sem si video pogledal že prejšnji teden, vendar nekako nisem našel časa da bi pokomentiral. Res je ta prenosnik je fenomenalen, morda se mi vidi rahla pomanjkljivost, da nima cd predvajalnika, seveda ga lahko dokupiš. Ta računalnik je definitivno revulocionaren, predvsem novi touch pad in njegova povezljivost sta 1a. Cena za tako stvarco se mi zdi zelo primerna. Čakam, da pride k nam. Smo pa se z kolegi tudi že nekaj menili in smo kar vsi naudušeni nad njim, eni celo razmišljajo, da bi si šli po njega v ZDA, kar pa branka že ve, saj je bila takrat zraven. Upam, da si je kdo pogledal ta video ker je res zanimiv.

Tadej.H.

Anonimni pravi ...

Super zadevca!!dDobro jim gre!!Tudi cena je kar dobro zasoljena!

lp

anja t

Unknown pravi ...

Po mojem mnenju Apple razvije preveč izdelkov na leto in tako so kupci v dilemi kaj kupiti, kajti če kupijo izdelek danes, bodo jutri prikrajšani za novejši izdelek, ki ga bo Apple lansiral na trg.

Jasmina H.

Unknown pravi ...

Zanima me kašne so karakteristike tega izdelka glede na to kako tanek je. Ali je izdelek za kaj prikrajšan in ima manj funkcij ali je Apple tako napreden da ponuja še nekaj več v primerjavi s konkurenco?

Boštjan U.

Anonimni pravi ...

Dobro zgleda...priročno...pa tut cena je ...lepo zasoljena...


Tanja Šepul

Unknown pravi ...

Ta prenosnik se mi res zdi bolj funkcionalen od dosedanjih, s tem ko je bolj tanek je tudi lažji in ga boš lahko nesel več kam zravn.

Martina Ž.

Anonimni pravi ...

Zelo dobro izgleda ... zelo priročno je, da je tako tanek in s tem lažji, kar je zelo dobrodošlo pri prenašanju prenosnika sem ter tja ...

Jasmina S.

Unknown pravi ...

Mene zanima predvsem kak je cena tega prenosnika, saj kolikor vem ima Apple kar drage stvari, samo konec koncev ne- kvaliteta se plača. Jaz upam, da se še ne bo ustavil, ker me njihove stvari vsakokrat bolj fascinirajo in so mi všeč, predvsem njihov dizajn

Anonimni pravi ...

Tudi mene bi bolj podrobno zanimale specifikacije in sicer ali je zaradi tanjše izvedbe zato kaj manj zmogljiv. Čeprav glede na razvoj tehnike, ne bi rekla. Sem sicer iskala tehnične podatke na njihovi spletni strani, sam jih nisem še uspela najt-si bom po izpitih vzela čas. :)

Prijeten večer.


Martina V.