31. december 2007

Mizica pogrni se


Gorenje je na razpis za izbor Najpodjetniških idej leta 2006/07, ki so bile podeljene v okviru Slovenskega foruma inovacij prijavilo dve primera servirni hladilnik »smart table« in NGC 600. Oba sta se med 289 prispelimi prijavami za invencije in inovacije, izume, tehnološke in druge rešitve ter nove podjetniške ideje uvrstila med 50 finalistov, servirni hladilnik pa je prejel eno izmed petih priznanj najboljšim inovacijam.

V Gorenju so namreč po uspešno predstavljenem študijskem prototipu pametne mize, ki so jo javnosti prvič pokazali predlani oktobra na otvoritvi novega razstavno-prodajnega salona v Velenju, kjer je še vedno na ogled, pripravili tudi prodajno različico, edino te vrste na svetu, ki je že na voljo. Njena cena pa se giblje okoli 8000 €.

Pametna miza je prestižna jedilna miza okrogle oblike, narejena iz kombinacije dragocenih materialov izključno po izboru kupca – najodličnejšega kamna, stekla ali lesa. Namenjena je zahtevnejšim uporabnikom z različnimi bivanjskimi stili, primerna pa je tudi za protokolarna in banketno-poslovna okolja. Njena edinstvena posebnost je v tem, da je vpeta na centralni valj, v katerega je vgrajen popolnoma integriran hladilnik za živila, ki ne potrebujejo toplotne obdelave pred serviranjem. Hladilni aparat z daljinsko upravljanim elektromotorjem, skritim v nogi mize, dvigamo in spuščamo na želeno višino. Osrednji del predstavljalo vrtljive steklene police, na katerih so odkriti in pokriti pladnji za hrano, ki omogočajo preprost izbor in serviranje. Na njih bodo našli svoj prostor pekovski in mlečni izdelki, mesne delikatese, različni namazi in omake, sadje, zelenjava ter pijače, ki jih serviramo ob različnih delih dneva in ob različnih priložnostih.

Pametna miza je več kot inovativen izdelek iz Gorenja, saj predstavlja povsem nov koncept uporabe gospodinjskih aparatov. Je otrok nove filozofije Gorenjeve lepote doma, v kateri igrajo glavno vlogo vrhunsko oblikovani aparati v sodobno opremljenem bivalnem prostoru, ki z edinstvenimi inovacijami vnašajo v življenja uporabnikov tudi novo kulturo bivanja. Gorenje kot usmerjevalec trendov na trgu bele tehnike, z uresničevanjem svoje vizije - postati najbolj izviren, v oblikovanje usmerjen ustvarjalec izdelkov za dom na svetu, z inovativno pametno mizo že danes uresničuje sanje prihodnosti. Janez Smerdelj, direktor Design centra Gorenje, je na vprašanje, od kod ideja za pametno mizo, odgovoril: ''Zadovoljstvo kupca je naša temeljna skrb, zato v Gorenju nenehno raziskujemo potrebe in želje uporabnikov. Ideja o integriranem hladilniku v mizi se je porodila ob analizi vsebine hladilnih aparatov, ki je pokazala, da je pretežni del živil že pripravljen za uživanje, brez kuhanja ali pečenja. Od te ugotovitve je bil le še korak do ideje, da pripravljeno hrano približamo prostoru za serviranje. Pri vsakodnevnem serviranju posameznih obrokov namreč opravimo veliko korakov med hladilnim aparatom in jedilno mizo. Pametna miza čas strežbe skrajša, saj s hrano na takojšnjem dosegu roke poenostavlja uživanje že pripravljene hrane in plemeniti kulturo omizja.''

Viri:

http://www.gorenjegroup.com/18?id=18&nid=324&all=true

http://www.egoxmass.com/oblikovanja/default.asp?ItemID=55&cid=3

http://www.gorenjegroup.com/mediji/sporocila?id=18&all=true&nid=309

Avtorici: Anja Koleša in Jasmina Sobočan

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

res da je to precej zanimiva in domiselna inovacija, vendar mislim da je v nekatrih primerih tudi nepraktična predvsem kadar želimo iz hladilnika vzeti samo eno stvar. jaz mislim, da so klasični hladilniki bolj prijazni do uporabnikov in tudi cenovno ugodnejši, kot pa ta miza z vgrajenim hladilnikom, ki je precej draga...

Suzana Vršnak

Anonimni pravi ...

Strinjam se, da je zadeva inovativna in predstavlja drugačn pogled na uporabo gospodinjskih aparatov. Se mi pa zdi za povprečno domačo uporabo relativno neprimerna. Tako kot je že omenila Suzana-nefunkcionalnost se pokaže predvse pri posamičnem jemanju izdelkov iz hladilne mize.
Po drugi strani pa mislim, da ta izdelek zna "najti" svojo ciljno skupino (premožnejši sloj in poslovno okolje).

Prijeten dan.

Martina V.

Anonimni pravi ...

ja mizica je prav lična... a kaj ko je doma neuporabna.

pomoje je to pogruntavščina za razne sejne sobe in podobne prostore.

Anonimni pravi ...

Res zanimivo in inovativno!
Mogoče bi lahko pristala tudi v našem stanovanju...a mogoče je malo cenovno neugodna...

Tanja Šepul

Anonimni pravi ...

Dobra inovacija, čeprav ni za vse najbolj uporabna, sploh pa kat se cene tiče. Drugače pa se ne sliši slabo. Morala bi poskusiti.

Branka Fras