Takšne mizice pa res ne bi bilo slabo imeti doma. Upam, da bo da takrat, ko bom gradila svojo hišo že cena mizice padla in da bo lahko krasila mojo dnevno sobo. Zanimivo je bilo zvedeti nekaj novega.
Nemoreš verjet, kaj dandanes človek lahko ustvari in kam gre ta znanost... Če bomo ljudje še naprej tako inovativni, potem bo lahko vsak človek svoje ideje uresničil!
ja, mizica mi je všeč... vprašanje je le koliko bo ta mizica zares uporabna. pa tudi koliko se bodo odločali zanjo. res je, da je high technology in da je cool, vendarle pa je pomembna uporabnost, zaneslnjivost in na vse zadnje tudi enostvnost.
predstavljena je odlično! ampak se mu tukaj porajajo vprašanja: imamo potencialni uporabniki tehnologijo oziroma produkte, ki so kompatibilni z mizico? ali so mobiteli, digitalci in podobna wireless tehnologoja dovolj cenovno dostopna, da bomo lahko vsi uporabljali mizico? in pa tudi mizica... enormna cena in povprečen zemljan ne bosta prijatelja.
bomo videli kaj bo, ko bo prva mizica prišla v trgovine.
Matej - Žal temu ni tako. Nekateri uresničijo ogromno svojih idej in jih celo kradejo drugim, da jih lahko uresničujejo. Mnogi pa sploh ne stremijo k temu, da bi iskali ideje, kaj šele, da bi jih uresničevali. Novostim se izogibajo, ali se jih celo bojijo.
Metka - odgovor na vaše vprašanje, če imamo doma kompatibilne produkte - večinoma NE! To pa je zanka, v katero se ujame potrošnik v sodobni družbi. Zanka neprestanih izboljšav in novosti Če hočeš imeti nov izdelek, moraš kupiti nove še vse ostale, ki se zraven uporabljajo! To žene kapitalistično gospodarstvo naprej.
epf - ravno to je problem high tehnologije. če lahko rečem problem. namenjena je predvsem potrošnikom z debelo denarnico. in teh je, po mojem mnenju, premalo, da bi takšni proizvodi zaživeli v luči, kot je predstavljeno v videu.
ko pa bodo cene dovolj prilagojene povprečnemu potrošniku s povprečno plačo, da si bo najprej privoščil proizvode kompatibilne z mizico, pa bo mizica že precej "stara inovacija"...
Po mojem mnenju je tako dobro zasnovana inovacija - mizica zagotovoljen uspeh za Microsoft. Zaradi cene najprej dosegljiva za podjetja, ljudem z višjimi dohodki in ljudem ki jih cena ne odvrne zaradi njene revolucionarnosti, praktičnosti. Kasneje pa tudi za vse ostale. Kajti praktičnost, hitrost, fleksibilnost, informiranost, enostavnost, možnost poleg tega se še zabavati, ti ne ponudi trenutno nobena naprava, ki je na trgu. Ali pa vsaj meni znana ne. Vse so daleč od tega. Mene osebno je najbolj fascinirala hitrost opravljanja neke storitve. In sicer, če si predstavljamo, da imamo fotografijo na digitalnem fotoaparatu in jo želimo, dati na telefon…uff.. Vsi poznamo postopek. In ko primerjamo kar smo videli na filmu. Neverjetno, a zelo resnično.
In vendar se bodo kupci kljub visokim cenam našli! Saj jim izdelek kot je ta prinaša neko veselje, užitek in zadovoljstvo! Bodo pač imeli določen spekter odjemalcev! Mislim pa da Microsoft ni tako zasnovan, da bi prodajal svoje produkte ožji množici, ampak širši populaciji - Kruha in iger! Polge tega pa je na trgu še konkurenca, tako da malo bomo počakali potem pa na veliko uporabljali! Je pa "stvarca" zelo fajn! Sem probal na Celjskem obrtnem sejmu, sicer v malo drugačni obliki z Windowsi Visto, ampak je delovalo uporabno! Ampak koliko je pa uporabno v resničem življenju ob dolgotrajni uporabi pa bomo videli!Kmalu?
Super mizica! Dobro bi bilo priti v restavracijo, kjer bi jo imeli in bi med tem ko bi čakal, da ti prinesejo hrano, lahko igrav kakšne igrice in ti nebi bilo dolg čas,... Vsaka jim čast za te nore ideje!!
s tako "visoko" tehnologijo sem bila prvič seznanjena, ko sem si ogledala filem, ki nam je bil odlomek prikazan na vajah. Prav spolnim se, da sem si rekla: "sam to se nam še manjka, da res izumijo kaj takšnega!"...in res, danes je med nami...kar malo te prestraši vse to, kaj izumljajo! sam kaj naj...bodimo kar se da ustvarjalni!!! ...lp...
Cena je samo trenutni problem. Če se spomnite poglavja iz ekonomike podjetja, ki govori o oblikovanju cen - ena od metod je tudi t.i. "posnemanje smetane". Torej - podjetje najprej nastavi visoko ceno in tako kot Milan pravi - tudi pri tej ceni se bodo našli kupci. Ko teh začne zmanjkovati, prodajalec nekoliko zniža ceno - in spet se najdejo kupci, in tako naprej. Vedno pobere tiste, ki so ceno pripravljeni plačati. Poleg tega ne pozabite, da je cena odraz vrednosti. Kaj če bi zadeva stala 100€? Kako dobra bi se vam zdela? Kot Mercedes za 10.000 €?!?
ja, tudi to je res... imate prav! tudi cena nam odraža kvaliteto. čeprav nas včasih vseeno zavede... o izdelkih moramo izvedeti čimveč, se o njih prepričati... je pa cena včasih premajhen faktor, da ne vemo "za kaj" se gre.
Kako že pravijo? "Kolko denarja, tolko muzike!" V končnem pogledu nikoli ni bila cena, tista ki je narekovala ali se bo izdelek prodajal (ali pa?), ker se pač najde nekdo ki bi dal določeno vsoto za nek izdelek, ki mu nudi protivrednost, čeprav je ta cena velika. Ponavadi je (še) veljajlo da za malo denarja, dobiš tudi malo (vsaj meni se tako zdi, ni pa vedno tako), ni pa nujno da je dražje boljše!
Mislim da si vsako ceno postavi posameznik sam pri sebi (visoka/nižja), koliko bo dal za določen izdelek, za nekoga je zanemarljiv faktor za nekoga pa ne! Tak je, pa za moje mnenje tudi bo! Odvisno pa spet je od socialnega položaja!Kupiš v obsegu svoje zmožnosti! Sanjati pa je vsekakor dovoljeno in zaželjeno! Lp,Milan
Imam nekoga v bližnjem sorodstvu, ki nikoli ne gleda koliko je cena. Njemu je važna kakovost in kaj dobi za to. Pa ne da je v kakšnem višjem dohotkovnem razredu,ampak je toliko v tem noter, da ima trenutno skoraj (ne morem reči najboljšo, ker je z vsakim tednom,mesecem kaj boljšega vzunaj)tehnologijo glede računalništva. Če si predstavljate vse skupaj povezano: lcd,računalnik,ps3,reciever za dig.tv,zvočniki,router,tipkovnica,miška,..(uglavnem miljon kablov).. In če poštudiramo,da to človeku samo v hitrosti ne da pol tega kar, da mizica, jo bo res pametno kupiti, ko bo dosegljiva na našem trgu.
15 komentarjev:
Zelo zanimivo. Kam gre vsa ta tehnologija.. Še malo, pa niti razmišljati ne bomo potrebovali..
Takšne mizice pa res ne bi bilo slabo imeti doma. Upam, da bo da takrat, ko bom gradila svojo hišo že cena mizice padla in da bo lahko krasila mojo dnevno sobo. Zanimivo je bilo zvedeti nekaj novega.
Nemoreš verjet, kaj dandanes človek lahko ustvari in kam gre ta znanost... Če bomo ljudje še naprej tako inovativni, potem bo lahko vsak človek svoje ideje uresničil!
ja, mizica mi je všeč... vprašanje je le koliko bo ta mizica zares uporabna. pa tudi koliko se bodo odločali zanjo. res je, da je high technology in da je cool, vendarle pa je pomembna uporabnost, zaneslnjivost in na vse zadnje tudi enostvnost.
predstavljena je odlično! ampak se mu tukaj porajajo vprašanja: imamo potencialni uporabniki tehnologijo oziroma produkte, ki so kompatibilni z mizico? ali so mobiteli, digitalci in podobna wireless tehnologoja dovolj cenovno dostopna, da bomo lahko vsi uporabljali mizico? in pa tudi mizica... enormna cena in povprečen zemljan ne bosta prijatelja.
bomo videli kaj bo, ko bo prva mizica prišla v trgovine.
pardon! komentar je napisala Metka Tratnik
Matej - Žal temu ni tako. Nekateri uresničijo ogromno svojih idej in jih celo kradejo drugim, da jih lahko uresničujejo. Mnogi pa sploh ne stremijo k temu, da bi iskali ideje, kaj šele, da bi jih uresničevali. Novostim se izogibajo, ali se jih celo bojijo.
Metka - odgovor na vaše vprašanje, če imamo doma kompatibilne produkte - večinoma NE! To pa je zanka, v katero se ujame potrošnik v sodobni družbi. Zanka neprestanih izboljšav in novosti Če hočeš imeti nov izdelek, moraš kupiti nove še vse ostale, ki se zraven uporabljajo! To žene kapitalistično gospodarstvo naprej.
epf - ravno to je problem high tehnologije. če lahko rečem problem. namenjena je predvsem potrošnikom z debelo denarnico. in teh je, po mojem mnenju, premalo, da bi takšni proizvodi zaživeli v luči, kot je predstavljeno v videu.
ko pa bodo cene dovolj prilagojene povprečnemu potrošniku s povprečno plačo, da si bo najprej privoščil proizvode kompatibilne z mizico, pa bo mizica že precej "stara inovacija"...
Po mojem mnenju je tako dobro zasnovana inovacija - mizica zagotovoljen uspeh za Microsoft. Zaradi cene najprej dosegljiva za podjetja, ljudem z višjimi dohodki in ljudem ki jih cena ne odvrne zaradi njene revolucionarnosti, praktičnosti. Kasneje pa tudi za vse ostale. Kajti praktičnost, hitrost, fleksibilnost, informiranost, enostavnost, možnost poleg tega se še zabavati, ti ne ponudi trenutno nobena naprava, ki je na trgu. Ali pa vsaj meni znana ne. Vse so daleč od tega.
Mene osebno je najbolj fascinirala hitrost opravljanja neke storitve. In sicer, če si predstavljamo, da imamo fotografijo na digitalnem fotoaparatu in jo želimo, dati na telefon…uff.. Vsi poznamo postopek. In ko primerjamo kar smo videli na filmu. Neverjetno, a zelo resnično.
In vendar se bodo kupci kljub visokim cenam našli! Saj jim izdelek kot je ta prinaša neko veselje, užitek in zadovoljstvo!
Bodo pač imeli določen spekter odjemalcev!
Mislim pa da Microsoft ni tako zasnovan, da bi prodajal svoje produkte ožji množici, ampak širši populaciji - Kruha in iger!
Polge tega pa je na trgu še konkurenca, tako da malo bomo počakali potem pa na veliko uporabljali!
Je pa "stvarca" zelo fajn! Sem probal na Celjskem obrtnem sejmu, sicer v malo drugačni obliki z Windowsi Visto, ampak je delovalo uporabno!
Ampak koliko je pa uporabno v resničem življenju ob dolgotrajni uporabi pa bomo videli!Kmalu?
Lp, Milan
Super mizica! Dobro bi bilo priti v restavracijo, kjer bi jo imeli in bi med tem ko bi čakal, da ti prinesejo hrano, lahko igrav kakšne igrice in ti nebi bilo dolg čas,... Vsaka jim čast za te nore ideje!!
s tako "visoko" tehnologijo sem bila prvič seznanjena, ko sem si ogledala filem, ki nam je bil odlomek prikazan na vajah. Prav spolnim se, da sem si rekla: "sam to se nam še manjka, da res izumijo kaj takšnega!"...in res, danes je med nami...kar malo te prestraši vse to, kaj izumljajo! sam kaj naj...bodimo kar se da ustvarjalni!!!
...lp...
Cena je samo trenutni problem. Če se spomnite poglavja iz ekonomike podjetja, ki govori o oblikovanju cen - ena od metod je tudi t.i. "posnemanje smetane". Torej - podjetje najprej nastavi visoko ceno in tako kot Milan pravi - tudi pri tej ceni se bodo našli kupci. Ko teh začne zmanjkovati, prodajalec nekoliko zniža ceno - in spet se najdejo kupci, in tako naprej. Vedno pobere tiste, ki so ceno pripravljeni plačati. Poleg tega ne pozabite, da je cena odraz vrednosti. Kaj če bi zadeva stala 100€? Kako dobra bi se vam zdela? Kot Mercedes za 10.000 €?!?
ja, tudi to je res... imate prav! tudi cena nam odraža kvaliteto. čeprav nas včasih vseeno zavede... o izdelkih moramo izvedeti čimveč, se o njih prepričati... je pa cena včasih premajhen faktor, da ne vemo "za kaj" se gre.
Kako že pravijo? "Kolko denarja, tolko muzike!"
V končnem pogledu nikoli ni bila cena, tista ki je narekovala ali se bo izdelek prodajal (ali pa?), ker se pač najde nekdo ki bi dal določeno vsoto za nek izdelek, ki mu nudi protivrednost, čeprav je ta cena velika.
Ponavadi je (še) veljajlo da za malo denarja, dobiš tudi malo (vsaj meni se tako zdi, ni pa vedno tako), ni pa nujno da je dražje boljše!
Mislim da si vsako ceno postavi posameznik sam pri sebi (visoka/nižja), koliko bo dal za določen izdelek, za nekoga je zanemarljiv faktor za nekoga pa ne!
Tak je, pa za moje mnenje tudi bo!
Odvisno pa spet je od socialnega položaja!Kupiš v obsegu svoje zmožnosti!
Sanjati pa je vsekakor dovoljeno
in zaželjeno!
Lp,Milan
Imam nekoga v bližnjem sorodstvu, ki nikoli ne gleda koliko je cena. Njemu je važna kakovost in kaj dobi za to. Pa ne da je v kakšnem višjem dohotkovnem razredu,ampak je toliko v tem noter, da ima trenutno skoraj (ne morem reči najboljšo, ker je z vsakim tednom,mesecem kaj boljšega vzunaj)tehnologijo glede računalništva. Če si predstavljate vse skupaj povezano: lcd,računalnik,ps3,reciever za dig.tv,zvočniki,router,tipkovnica,miška,..(uglavnem miljon kablov).. In če poštudiramo,da to človeku samo v hitrosti ne da pol tega kar, da mizica, jo bo res pametno kupiti, ko bo dosegljiva na našem trgu.
lep pozdrav in lahko noč, Deja :)
Objavite komentar